صرافی Gemini، پاداش نقدی را به صورت بیت‌کوین پرداخت می‌کند.

این صرافی برای کاربران کارت اعتباری Mastercard، تا 3٪ وجه نقد در قالب ارز دیجیتال ارائه می دهد.

صرافی ارزهای دیجیتال در نیویورک Gemini روز سه شنبه اعلام کرد که درحال انتشار کارت اعتباری Gemini است، که به دارندگان ارز دیجیتال اجازه می دهد پاداش های نقدی را به صورت Bitcoin (BTC) یا هر ارز دیجیتال دیگر موجود در بستر Gemini دریافت کنند.

کارت اعتباری توسط موسسه بانکی آنلاین WebBank صادر می شود. طبق بیانیه مطبوعاتی شرکت، این کارت تابستان آینده منتشر شود و بیش از 140،000 نفر ثبت نام دریافت کرده‌اند.

Gemini، در هنگام معرفی کارت اعتباری ارزهای دیجیتال، به صرافی های بزرگ مانند Binance و Coinbase می پیوندد، زیرا دارندگان به دنبال راهی برای استفاده از کوین‌های خود در شرایط واقعی هستند. پاداش ها در لحظه انجام معامله در زمان واقعی به کاربر پس داده می شوند.

رئیس Mastercard در آمریکای شمالی، لیندا کرک پاتریک، گفت که شرکت خدمات مالی خوشحال است که با فعال کردن پرداخت‌ها و جوایز ارزهای دیجیتال، گزینه های بیشتری را برای مشتریان فراهم می کند.

تایلر وینکلوس، بنیانگذار جوزا، گفت: کارت های اعتباری ارزهای دیجیتال راهی خوب برای ورود کاربران به فضای ارزهای دیجیتال است بدون اینکه تغییری در عادت های فعلی آنها ایجاد شود.

وینکلووس گفت: “همانطور که بیشتر مصرف کنندگان به دنبال ورود به اکوسیستم ارزهای دیجیتال هستند، کارت اعتباری جوزا به آنها یک راه ورود آسان و بدون دردسر می دهد تا بتوانند پاداش خود را بدون تغییر در عادت های روزمره دریافت کنند.”

“Mastercard همچنان در حال پیشرفت و پاسخگویی به تقاضای صنعت و مصرف کننده است و به فضای ارزهای دیجیتال  متعهد است. ما بسیار خوشحالیم که در اولین کارت پاداش ارزهای دیجیتال در زمان واقعی با آنها شریک هستیم و به جریان اصلی ارزهای دیجیتال کمک می کنیم. ”

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.