شکایت علیه کلاهبردار حوزه ارز دیجیتالی که وعده 200000 دلار سود در روز را داده است

گروهی از سرمایه گذاران چینی شکایتی علیه یک متهم مستقر در نیویورک ایالات متحده آمریکا در زمینه کلاهبرداری ارزهای دیجیتال، ثبت کرده اند. گفته می شود کلاهبردار با وعده ساختگی درآمد “200000 دلار در یک روز” طرح خود را پیاده کرده است.

به نقل از Epoch Times، شش شاکی (ساکن چین، کانادا، کالیفرنیا، ایالت واشنگتن و جورجیا) از فردی که خود را با نام “خورشید” (Sun) معرفی کرده است و ادعا کرده است که یک آکادمی تجارت بورسی را اداره می کند که در آن دوره ها و نکات سرمایه گذاری ارائه می دهد، شکایت کرده اند. این دادخواست در دادگاه فدرال در ناحیه شرقی نیویورک تشکیل شد.

سان ادعا کرده بود که یک گروه سرمایه گذاری مرتبط با دارایی های دیجیتال و بلاکچین را اداره می کند که از سال 2016 تا مارس 2020 فعال بوده است. این کلاهبردار اسناد معاملات بیت کوین (BTC) را جعل و از طریق گروه Wechat به قربانیان ارسال می کرده تا به نوعی اعتبار در میان آن ها به دست بیاورد و خود را یک تریدر فعال بیت کوین معرفی کند.

در پایان سال 2020 همه چیز برای سرمایه گذارانی که به Sun اعتماد کره بودند تغییر کرد و هنگامی که قربانیان از او خواستند که پولشان را به آنان بازگرداند، وی با بهانه‌هایی مانند مسائل مالیاتی، مشکلات مرتبط با اقدامات ضد پولشویی و تایید هویت از بازگرداندن وجوه آنان سر باز زد.

تا به امروز هیچ مدرکی مبنی بر بازگرداندن وجوه توسط Sun به هیچ یک از قربانیانش وجود ندارد.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.