شرکت فیدلیتی درحال گسترش کسب و کار خود در زمینه ارز دیجیتال است

غول آمریکایی خدمات مالی فیدلیتی (Fidelity Investments) تصمیم دارد تا با گسترش دامنۀ فعالیت شرکت تابعۀ خود، در بخش ارز دیجیتال حضور پر رنگ تری داشته باشد. طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت تابعۀ دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی (Fidelity Digital Assets) قصد دارد تا از بیت‌کوین فراتر رود و ارائه خدمات برای اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را آغاز کند. این شرکت تابعه که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده، در حال حاضر تنها بیت‌کوین را نگهداری و معامله می‌کند.

تام جسوپ، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی به خبرگزاری بلومبرگ درباره افزایش تقاضا برای ارائه خدمات مرتبط با اتریوم می‌گوید: “ما علاقه بیشتری به اتریوم دیده ایم، بنابراین می‌خواهیم از این تقاضا جلوتر باشیم.”

جسوپ ادعا می‌کند که مشتریان نهادی شرکت تابعه اکنون شامل شرکت‌ها و مشاوران بازنشستگی هستند که می‌خواهند در معرض ارزهای دیجیتال قرار بگیرند. در سپتامبر 2017، جانسون فاش کرد که شرکت او در حال استخراج دومین ارز دیجیتال بزرگ در کنار بیت‌کوین است.

این شرکت حالا قصد دارد با گسترش کسب و کار خود به سوی آلت کوین‌ها، بیش از ۱۰۰ نیروی جدید برای واحد ارز دیجیتال خود استخدام کند.

 

منبع: /u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.