سومین مرد ثروتمند مکزیک بیت کوین را توصیه می کند و می‌گوید پول فیات کلاهبرداری است

ریکاردو سالیناس پلیگو، سومین فرد ثروتمند مکزیک و بنیانگذار شرکت گروپو سالیانس (Grupo Salinas)، بیت کوین را به عنوان یک دارایی با ویژگی های خارق العاده عنوان کرده و ارز دیجیتال را “طلای دنیای مدرن” توصیف می‌کند.

این ممیلیاردر مکزیکی در مصاحبه خود با خوزه رودریگز که هفته گذشته منتشر شد، در مورد بیت کوین و پول فیات صحبت کرد و گفت که او بیت کوین را یک دارایی مالی می داند بنابراین از نظر او اینکه بیت‌کوین یک واحد پولی است یا نه مهم نیست. میلیاردر اشاره کرد که فلزات گرانبها نیز ارز نیستند ،

وی همچنین به برخی از مزایای منحصر به فرد این ارز دیجیتال از جمله تقسیم پذیری، سهولت در انتقال و سادگی ذخیره سازی بدون مشکلات سرمایه گذاری در بانک، اشاره کرد.

سالیانس همچنین مالک بانک آزتکا (Mexico’s Banco Azteca) است. طبق گزارش فوربس، دارایی خالص وی در حال حاضر 15.8 میلیارد دلار است.

او با اشاره به اینکه هر شخصی باید در میان سپردهٔ خود حتماً بیت کوین نیز داشته باشد افزود که بانک آزتکا در حال کار بر روی پذیرفتن این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری مشتریان است.

سالیانس با با اشاره به چگونگی نگاه دولت‌ها به بیت کوین و آنچه او درباره پول‌های فیات فکر می‌کند، عنوان کرد:

دولتها بیت کوین را دوست ندارند.. اینکه مردم بتوانند از دام پول‌های فیات خارج شوند باعث عذاب آنها می شود، زیرا پول فیات چیزی جز یک کلاهبرداری نیست.. این کلاهبرداری به کل سیستم نفوذ کرده است و ما امروز می توانیم آن را در ایالات متحده ببینیم.. دلار به عنوان یک ارز پر مبادله و قوی یک شوخی است.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.