سناتور آمریكایی به مقررات پیشنهادی FATF و FinCEN، در مورد ارزهای دیجیتال، اعتراض کرد

پت تومی، سناتور امریکایی، در نامه‌ای اعتراضی از وزیر خزانه‌داری، جانت یلن، خواست تا اصلاحات قابل توجهی در مقررات پیشنهادی شبکه مقابله با جرائم مالی (FinCEN) و توصیه‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) انجام دهد.  

سناتور از جانت یلن می‌خواهد تا مقررات پیشنهادی رمزنگاری ایالات متحده را بازنگری کند.

او در نامه‌اش گفته است به رغم آن که می‌داند پیشنهادهای FATF و شبکه مقابله با جرائم مالی برای جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی با ارزهای دیجیتال است، اما در صورت تصویب اثر مخربی بر بخش فین‌تک، حریم خصوصی آمریکایی‌ها و مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی خواهند داشت.

این سناتور سپس خاطرنشان کرد: الزامات موجود در دلار آمریكا برای شناسایی فعالیت‌های غیرقانونی دیگر به طور مناسب تنظیم نشده است. وی از یلن خواست كه بررسی كند آیا آنها برای معاملات دلار آمریكا مناسب هستند. وی تأکید کرد که ارزهای دیجیتال، در برخی موارد با سهولت بیشتری نسبت به معاملات با دلار آمریکا قابل ردیابی است.

او می‌گوید ثبت تمامی معاملات ارزهای دیجیتال فراتر از قانون‌هایی است که برای معاملات با دلار آمریکا وضع شده است، او همچنین معتقد است کاهش حریم خصوصی پیشنهاد شده توسط شبکه مقابله با جرائم مالی می‌تواند اثرات معکوس به دنبال داشته باشد. تومی، همچنین دربارۀ توصیه نامه FATF نوشته است: رهنمود‌های FATF باعث می‌شود معاملات از مؤسسات مالی مرتبط با ارز دیجیتال فاصله بگیرند و این امر توانایی نهادهای قانونی در شناسایی و پیگیری فعالیت‌های غیرقانونی را تضعیف می‌کند.

FATF، باید در راهنمایی‌های خود تجدید نظر کند و همچنین، ایالات متحده “باید از نوآوری های مالی حمایت کند، نه اینکه آنها را مهار کند.”

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.