سخنرانی راس اولبریکت بنیانگذار سیلک رود برای اولین بار از سال 2013 تا به الان

در کنفرانس بیت‌کوین 2021 در میامی، شرکت‌کنندگان به اولین مصاحبه تلفنی با راس اولبریکت از سیلک رود که در زندانی با حداکثر امنیت در ایالت آریزونا محبوس است، گوش کردند. در این مصاحبه، اولبریکت در مورد بیت‌کوین و اینکه چگونه دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز باعث “تغییر اقتصاد جهانی” شده است صحبت کرد.

این مصاحبه اخیر توسط مجله بیت کوین ضبط شده است و اولین مکالمه تلفنی ضبط شده با اولبریکت پس از دستگیری است. اولبریکت به از دست دادن آزادی خود اشاره کرد و خاطرنشان كرد كه در دوران حبس خود “هشت سال گذشته را به تماشای رشد بیت‌کوین گذرانده است.”

در طول تماس تلفنی، اولبریکت با اشاره به اینکه او از روزهای ابتدایی شبکه بیت‌کوین در جریان این ارز دیجیتال بوده و در آن زمان آلت‌کوین‌ها و فورک‌های امروزی وجود نداشته، گفت با تمام این اوصاف او به اکوسیستم کریپتو به عنوان یک “خانواده” بزرگ نگاه می کند. وی همچنین خاطر نشان کرد که این حوزه با نوآوری‌های زیادی روبرو شده است. او همچنین اضافه کرد:

ما در حال متحول کردن اقتصاد جهانی هستیم. ما طعم آزادی و برابری را به گوشه و کنار دنیا آورده‌ایم. من می‌دانم که ما می توانیم عدالت کیفری را نیز متحول کنیم.

پرونده راس اولبریکت توسط بسیاری “سوء‌استفاده از عدالت” خوانده شده است و بیش از 250 سازمان، افراد برجسته و رهبران جهانی حمایت از اولبریکت را نشان داده‌اند. خالق وب‌سایت سیلک رود (Silk Road) یکی از بزرگترین دادخواست‌های سایت Change.org در ایالات متحده را دارد و این دادخواست که به دنبال بخشش برای راس است تاکنون توسط 433845 نفر امضا شده است.

اولبریکت از اینکه سایت سیلک رود به فروش مواد مخدر می‌پرداخت ابراز پشیمانی کرد؛ اما همچنین گفت هدف از ساخت سیلک رود برای به دست آوردن “آزادی، حفظ حریم خصوصی و برابری” بوده است ولی نهایتاً خود او در جایی اسیر شد که هیچ‌کدام از آن موارد وجود ندارند. در همین حال، او توانایی‌های زیادی را در بیت‌کوین و کسانی که با ارزهای دیجیتال سروکار دارند مشاهده می کند و به طور کلی معتقد است که “بیت کوین قدرتمند است.”

 

منبع  news.bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.