ساخت توکن‌های غیر مثلی جنگ ستارگان توسط استارکول

یک بازار توکن های غیر مثلی (NFT) و کلکسیونر انحصاری یاد‌بود های فیلم های جنگ ستارگان به نام StarColl قرار است توکن های غیر مثلی این مجموعه را به حراج بگذارد.

طبق اعلامیه ای در روز سه شنبه، پیش ثبت نام این مزایده از روز 4 مه که “روز جنگ ستارگان” است آغاز می شود.

مجموعه Star Wars شامل بیش از 800 کالای کلکسیونی با تولید محدود از این مجموعه فیلم های علمی تخیلی برجسته تحت عنوان NFT ها در بازار StarColl است.

هر توکن غیر مثلی یک همزاد دیجیتال از یک نمونه فیزیکی واقعی آن از مجموعه عظیم جنگ ستارگان است. همچنین گزارش شده است که دارندگان هر NFT این فرصت را دارند که نام خود را در فراداده NFT که در تمام نمایشگاه های سفر به آینده StarColl وجود دارد، به منظور افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن وارد کنند.

دسترسی رایگان و دائمی به نمایشگاه‌ های استارکول از جمله امتیازاتی است که به خریداران این توکن‌ها اعطا می‌شود.

این اطلاعیه همچنین نشان داد که تمام فراداده ها و اطلاعات مالکیت بر روی پلت فرم بلاکچینQAN ، حفظ می شود. این پلت فرم یک شبکه غیرمتمرکز است که در برابر حمله الگوریتم جستجوی کوانتومی مقاوم است.

یوهان پولكساك، مدیر ارشد فناوری QANplatform، در مورد امنیت قوی مجموعه توکن های غیر مثلی StarColl گفت:

“امنیت NFT ها موضوعی است که امروزه نادیده گرفته شده است. هیچ کس در مورد مسائل مربوط به امنیت سایبری و نقاط ضعف نهفته در اکوسیستم NFT صحبت نمی کند. فایل های منبع NFT هایی که هزاران دلار فروخته شده اند توسط هکرها به راحتی قابل هک می باشند.  NFTهای استار کول توسط بلاکچین QAN مقاوم در برابر حملات کوانتوم، ایمن می شوند.”

 

منبع: cointelegraph

 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.