ری دالیو درباره موفقیت ارزهای دیجیتال هشدار داد.

ری دالیو، بنیانگذار Bridgewater Associates هشدار داد که بزرگترین خطر برای ارز دیجیتال، موفقیت آن است. وی توضیح داد كه این امر می تواند باعث شود كه رگولاتورها به سختی در صنعت ارزهای دیجیتال كار كنند زیرا هیچ دولتی به عنوان ذخیره ثروت نمی خواهد ارز جایگزین داشته باشد.

دالیو مدت‌هاست که نگرانی‌هایی را دربارۀ رگولاتورهایی که پس از بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال می آیند ابراز می‌کند. اخطار دالیو در میان هشدارهای ناظران نظیر رئیس بانک انگلیس (BOE) و رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) صورت گرفت.

اندرو بیلی، فرماندار BOE هفته گذشته گفت که بیت‌کوین هیچ ارزش ذاتی ندارد و سرمایه گذاران باید آماده باشند تا در صورت سرمایه گذاری در این کلاس دارایی، تمام پول خود را از دست بدهند. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا نیز، بر خطرات پولشویی تأکید کرد.

در همین حال، ایالات متحده در حال کار روی رگولاتورهای ارز دیجیتال است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) رئیس جدیدی به نام گری گنسلر دارد که بر اهمیت چارچوب نظارتی با حمایت قوی از سرمایه گذاران تأکید کرده است.

با این وجود، دالیو معتقد است که آینده ارزهای دیجیتال “مهیج و ناشناخته” است.

در ماه مارس، دالیو گفت که احتمال خوبی وجود دارد که دولت بیت‌کوین را غیرقانونی اعلام کرده است، و دولت همچنین می تواند سرمایه گذاری های بیت کوین را با وضع مالیات محدود کند. با این وجود، او ارزهای دیجیتال را به عنوان سرمایه گذاری جایگزین طلا در اوراق بهادار می داند.

منبع:news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.