روسیه چند وب سایت آموزش ارز دیجیتال را مسدود کرد

دادگاهی در منطقه پرم روسیه تصمیم گرفته است تا تعدادی از وب سایت‌هایی را که نحوه تبادل ارز دیجیتال با پول نقد فیات را توصیف می کنند ، مسدود کند. دادستان های محلی ادعا می کنند انتشار این نوع اطلاعات در روسیه خلاف مقررات است زیرا ممکن است به پولشویی وجوه غیر‌قانونی کمک کند.

تعداد وب سایت های آسیب دیده و همچنین نام دامنه آنها فاش نشده است، اما فورکلاگ به نقل از دادستانی گفت که پنج گزارش از ابتدای سال در ارتباط با فعالیت این سایت‌ها ارسال شده است. به نقل از این نشریه، یکی از گزارشات مربوط به یک ویدیوی یوتیوب است که روشهای مبادله بیت کوین با روبل روسیه را توصیف می کند.

دادستانی پرم بدون ارائه جزئیات بیشتر گفت که دسترسی به وب سایت‌های مذکور پس از لازم الاجرا شدن حکم محدود می شود. سایت های مسدود شده به تعداد فزاینده ای از درگاه‌های مرتبط با ارز دیجیتال پیوستند که طی چند سال گذشته توسط مقامات روسی از بین رفته‌اند.

در ماه اوت گذشته، یکی از مراجع قانونی روسیه، وب سایت نظارت بر صرافی ارز‌دیجیتال به نام Bestchange.ru را مسدود کرد، این سایت محبوب به کاربران روسی زبان کمک می کرد تا بهترین نرخ ارز دیجتال-فیات موجود را پیدا کنند.

 

منبع bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.