درخواست مایک نووگراتز از صرافی ها

مایک نووگراتز مدیر عامل گلکسی دیجیتال در توییت اخیر خود، به صرافی های ارز‌های دیجیتال پیشنهاد کرده است تا واحد ساتوشی را جایگزین بیت کوین کنند. ساتوشی کوچکترین واحد از بزرگترین ارز دیجیتال و معادل 0.00000001 BTC است. او در توضیح این طرح می گوید که خرید یک واحد کامل بیت کوین در قیمت فعلی برای “بسیاری از افراد” گران تمام می‌شود.

این مدیر عامل میلیاردر از صرافی هایCoinbase ، Binance ، FTX و Gemini می خواهد که ساتوشی را به عنوان ارز پیشنهادی در نظر بگیرند تا بزرگترین ارز دیجیتال (بیت کوین) را برای قشر متوسط ​​جذاب تر کنند.

این واحد به نام خالق مشهور بیت کوین ساتوشی ناکاموتو نامگذاری شده و در ابتدا توسط کاربری به نام Ribuck در سایت BitcoinTalk در نوامبر 2010 پیشنهاد شد و سپس مردم نیز آن را قبول کردند.

سایت پیشرو در ارزهای دیجیتال یعنی CoinMarketCap اوایل این هفته SATS (یک واحد ساتوشی) را به لیست ارز های دیجیتال خود اضافه کرد، که این امر باعث مقبولیت بیشتر این واحد می شود. در زمان انتشار این خبر، یک ساتوشی با قیمت 0.0005 دلار معامله می شود.

همچنین مایک بوچلا، یکی از شرکای شرکت BlockTower، ادعا می کند که پذیرش این واحد کوچکتر توسط صرافی ها به مانند ” تجزیهٔ سهام[1] روانی یا ذهنی” است که افراد بیشتری را به مشارکت در سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال تشویق می کند.

 

[1]  تجزیه سهام، شامل تقسیم سهام سرمایه یک شرکت سهامی عام، به تعداد بیشتری از سهم‌های عادی است. این حالت زمانی اتفاق خواهد افتاد، که شرکتی اقدام به کاهش ارزش بازار و افزایش تعداد سهام خود نماید.

منبع:u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.