خالق اتریوم: ‌سرمایه‌گذاری در دوج‌کوین یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های عمرم بود

ویتالیک بوترین، از سرمایه گذاری 25 هزار دلاری خود در دوج‌کوین، تاکنون 4.3 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

 او بازگو کرده است که، چگونه با سرمایه‌گذاری در دوج‌کوین، در مدت سه سال، 25 هزار دلار به 4.3 میلیون دلار تبدیل شده است.

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، در پادکست لکس فریدمن (Lex Fridman)، فاش کرد که، بیش از 4 میلیون دلار از سرمایه گذاری 25000 دلاری که در سال 2016 برای دوج‌کوین انجام داده، سود کسب کرده است. اما، او همه چیز را به خیریه اهدا کرد.

دوج‌کوین، در دسامبر سال 2013 ایجاد شد و تلاش کرد تا از محبوبیت شیبا اینو (Shiba Inu)، در آن زمان استفاده کند. ویتالیک دوج را به عنوان اولین سکه‌های سرگرم کننده معرفی کرد که در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال در حال رشد معرفی شده است.

اگرچه باترین اظهار داشت که دوج طی سالهای واقعاً خوب عمل کرده است، اما به نظر او دوج‌کوین توسط دیوانگی و حدس و گمانی که ناشی از شیفتگی ایلان ماسک به این سکه بود، مورد توجه قرار گرفت.

باترین گفت: در پایان سال 2020، ایلان ماسک شروع به صحبت در مورد دوج‌کوین کرد و محدودیت بازار تا 50 میلیارد دلار افزایش یافت.

باترین، تبدیل شدن دوج‌کوین به این پدیدۀ بزرگ را، پیش‌بینی نمی‌کرد زیرا تعداد زیادی از مردم با دوج بیشتر از اتریوم آشنا هستند.

ویتالیک پس از فروش نیمی از دوج خود، احساس می کند که یک تاجر شگفت انگیزاست و در بخشی از صحبت‌های خود گفت: مطمئناً سرمایه‌گذاری در دوج‌کوین، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی بود که انجام داده‌ام.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.