“حد بالای خراب شده” یا 000،30 دلار؟ معامله گران در مورد سرنوشت پایان سال بیت کوین می اندیشند.

پس از یک روز تاریخی که در آن تیتر خبرها به سختی می توانستند با تغییر قیمت همراه شوند و بیت کوین یک بالاترین قیمت تمام شده در تاریخ یعنی بالاتر از 26500 دلار را تعیین کرد ، معامله گران و تحلیلگران در حالی که که سال 2020 به پایان می رسد اکنون توجه خود را به سمت آنچه طی پنج روز آینده در انتظار ارز دیجیتال است معطوف کرده اند.

شمع تاریخی

در حالی که سود 8-9٪ در روز ممکن است مبلغ ناچیزی در مقایسه با نوسانات تاریخی بیت کوین باشد – به تازگی در سال 2019 یک افزایش 42 درصدی وجود داشته – همانطور که بنیانگذار مساری، رایان سلکیس اشاره کرد ، افزایش قیمت امروز شاهد شمع دوم 2300 دلاری در تاریخ ارز دیجیتال بود:

اولین شمع 2300 دلاری بیت کوین 8.5 سال به طول انجامید امروز آن کار را یک بار دیگر انجام داده است

برخی از تاجران که شاید در سرخوشی گرفتار شده اند ، به دنبال زمانی هستند که شمع های روزانه پنج شکل بگیرند:

چه موقع # بیت کوین اولین شمع روزانه 10 هزار دلاری خود را خواهد داشت؟ Luke.hodl     @Coinosphere

تقاضای مصرانه برای 30000 دلار

بادهای مثبت برای قدم بعدی بیت کوین درحال وزش هستند. “بیت کوین” در حال حاضر در توییتر با 000،164 توییت به تازگی بسیار پرطرفدار است – که به راحتی از بالاترین مورد پرطرفدار بعدی که کشف باستان شناسی یک غرفه غذای خیابانی در ویرانه های پمپئی است – پیشی می گیرد.

علاوه بر این ، همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده بود ، این افزایش قیمت اخیر باعث بازگشت بیت کوین به مسیر طراحی شده توسط مدل محبوبStock to Flow (S2F)  شده است که پیش بینی قیمتی نزدیک به 300000 دلار قبل از سال 2024 را می کند.

یکی دیگر از معیارهای محبوب عامیانه نشان داد که علاقه شدید به بیت کوین هنوز راه های طولانی برای صعود به قله های 2017 را دارد. طبق تجزیه و تحلیل گوگل ، سابقه جستجو برای “بیت کوین” به طور آشکار در یک پنجم سطح بالاتر از همیشه است:

داده های گوگل ترندز: جستجوهای مربوط به “خرید # بیت کوین” در حدود 5/1 از اوج تاریخ خود است

آیا سرانجام جستجوها 10 برابر آخرین قله خواهند بود؟ این راه آغاز شده است. Alistair Milne @alistairmilne

روی هم رفته، احساسات مثبت و قیمت سهمی وار تعداد بیشتر و بیشتر معامله گرانی را میطلبد که تا 30 ام برای 30 هزار دلار درخواست می کنند – قیمت 30 هزار دلار در 30 دسامبر.

حد بالای خراب شده؟

علی رغم احساسات مثبت و اقدام قیمتی که باعث شرمساری کیپ کاناورال شده است ، برخی از معامله گران در حال حاضر صف های کوتاه احتمالی را تشکیل می دهند. یک معامله گر در دو هفته آینده یک حد بالای خراب شده را پیش بینی می کند:

رمزنگاری لئو 26 دسامبر 2020

“$ BTC درمورد دقت در تاریخ چرخه گاو نر صحبت کنید. فشار قوی برای هر کسی که در طولانی است.

مشتاقانه منتظر دیدن اینکه آلگو خرس ها را می چرخاند هستم. چرخه خرس بعدی می تواند این باشد. بی صبرانه منتظرم.

بروزرسانی – آخر هفته به طور کامل حد بالا خراب می شود

من گمان می کنم چکش ظرف 2 هفته آینده خواهد آمد”

اگرچه همچنان اقلیتی معتقد باقی مانده اند، او تنها نیست و فکر می کند تلاطم برای بیت کوین پیش رو باشد. ارزش معاملات آتی بیت کوین به ارزش 2.3 میلیارد دلار در روز کریسمس منقضی شده است که از نظر تاریخی منجر به بازارهای متلاشی (choppy) شده است.

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.