توییت مایک تایسون موجب بحث و جدل بین طرفداران بیت‌کوین و اتریوم شد

در حالی که بیت‌کوین و اتریوم برای برتری رقابت می‌کنند ، مایک تایسون افسانۀ بوکس در تلاش است تا بفهمد کدامیک از ارزهای دیجیتال در واقع بهتر است.

مایک تایسون، بوکسور افسانه‌ای در توییتی از جامعه ارز دیجیتال توییتر خواست تا به او بگویند از بین بیت‌کوین و اتریوم کدام یک را ترجیح می‌دهند. این توییت باعث بحث و جدل گسترده‌ای میان طرفداران بیت‌کوین و اتریوم شد.

از یک سو مایکل سایلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی گفت که او هم مانند تایسون هزاران ساعت به این سوال فکر کرده و تصمیم گرفته است که بیت‌کوین را انتخاب کند. همچنین برخی از طرفداران برجسته بیت‌کوین، به تایسون دربارۀ نقطه ضعف‌های اتریوم توضیح دادند. در سوی دیگر نیز طرفداران اتریوم در پاسخ به تایسون گفتند که بزرگ‌ترین آلت‌کوین بازار، نشان‌دهنده آینده اینترنت است.

همچنین، طرفداران دیگر آلت‌کوین‌ها می‌خواستند توجه تایسون را به ارز مورد علاقه خود جلب کنند و باعث شدند بحث مفید بین جامعه اتریوم و بیت‌کوین ناقص بماند. جای تعجب نیست که طرفداران دوج‌کوین، در زیر توییت تایسون طوفان به پا کردند، در حالی که وی در توییتش نامی از این میم‌کوین نیاورده بود.

در سال 2015، این بوکسور اولین ATM بیت‌کوین خود را در لاس وگاس راه اندازی کرد.

در اوایل سال 2016، تایسون همچنین از کیف پول ارز دیجیتال خود برای کاربران iOS و Android رونمایی کرد.

در سال 2019، این قهرمان سنگین وزن ناخواسته درگیر یک جنجال مربوط به ارزهای دیجیتال شد  زیرا از نام او برای تبلیغ کلاهبرداری بلاک‌چین به نام “مبارزه برای شهرت” استفاده شد. در یک توییت، تایسون دخالت خود در این پروژه را که گفته می شود مدیر اجرایی آن در لیست تحت تعقیب اینترپل بود، انکار کرد.

 

منبع: u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.