تهدید چارلز هاسکینسون از طرف یک کاربر هندی یوتیوب

پس از هک شدن حساب کاربری یک یوتیوبر هندی به نام کریستو سبی، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو توسط وی مورد تهدید قرار گرفته است.

سبی که ۶۵۰ هزار دنبال کننده در یوتیوب دارد، می‌گوید که حسابش هک شده و خواهان بازگشت آن است. او می‌گوید در صورتی که حساب یوتیوبش باز نگردد، هاسیکنسون در معرض تهدید خواهد بود. برخی از کاربران هندی نیز دست به تهدید بنیان‌گذار کاردانو زده‌اند.

به نظر می‌رسد هکرهای کانال “اشکار تکی” از این حساب توییتری برای ترویج یک پروژه کلاهبرداری از طرف چارلز هاسکینسون استفاده کرده‌اند و در واقع این پروژه را مبتنی بر کاردانو معرفی کرده‌ و در حال تبلیغ آن هستند.

هاسیکنسون نیز در پاسخ به این تهدیدها گفته که به نظر می‌رسد سبی حتی نحوه کار با گوگل و شبکه‌های اجتماعی را بلد نیست که مرا تهدید می‌کند.

خالق کاردانو مرتباً از کلاهبرداری‌های که با اسم او و عنوان کاردانو در حال اجرا است گزارش می‌دهد و از شبکه‌های اجتماعی خواسته است تا صفحه‌های قانونی و واقعی خود را تأیید کنند. وی همچنین اشاره می‌کند که هرگونه پیشنهاد ویژه‌ای برای عرضه توکن‌های رایگان از طرف پلت‌فرم‌های بزرگ ارز دیجیتال مانند کاردانو یک کلاهبرداری آشکار است.

منبع:u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.