تقریباً دو برابر از حجم ETH قفل شده در DeFi، در صرافی‌هاست

در حالی که میزان اتریوم قفل شده در پروتکل‌های DeFi از ابتدای سال 2020 تاکنون 75 درصد افزایش یافته است، مجموع اتریوم نگهداری شده در صرافی‌های متمرکز در مدت مشابه 30 درصد کاهش یافته است.

اتریوم (ETH) در این سال (2020) در قراردادهای مالی غیرمتمرکز قفل شده است، در حالی که مبلغ نگهداری شده در صرافی های متمرکز همچنان کاهش می یابد.

Glassnode ارائه دهنده تجزیه و تحلیل نمودار مقایسه‌ای، تعداد اتریوم سپرده شده در قراردادهای هوشمند مبتنی بر Ethereum را با تعداد اتریوم نگهداری شده در صرافی‌های متمرکز طی 17 ماه گذشته به اشتراک گذاشت.

از آغاز سال 2020، سهم عرضه شده توسط اتریوم در صرافی‌های متمرکز بیش از یک چهارم کاهش یافته است (از 17٪ به 12٪).

در همین مدت، درصد اتریوم قفل شده در قراردادهای هوشمند با سه چهارم افزایش از 13٪ به 22.8٪ رسیده است، که نشان می دهد DeFi به طور پیوسته سود صرافی‌های متمرکز را از کارمزد معاملات Ethereum می خورد.

DeFi Llama تخمین می زند که 8.3 میلیونcoin ، یا 7٪ از اتریوم در گردش، در پروتکل های Binance Smart قفل شده باشد، در حالی که 286،153 اتریوم یا 0.25٪ از کالاهای عرضه شده در Solana و 103،902 اتریوم یا 0.09٪ در Avalanche است. تقریباً 1.6٪ یا 2.8 میلیون اتریوم در شبکه‌های دیگر قفل شده است.

افزایش چشمگیر اتریوم به بالاترین سطح جدیدی از تاریخ 3500 دلار، نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک از بازارهای BTC پیشی می گیرد.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.