بنیانگذار IOTA ، دیوید Sønstebø ، دشمني ها را كنار مي گذارد و در وبلاگی شگفت آور آینده را ترسیم می کند.

دیوید S blognstebø ، بنیانگذار IOTA ، در یک وبلاگ پر حرف و گاهی اوقات پرتنش مطلبي تحت اين عنوان منتشر كرد که سعی دارد “همه نگرانی ها را در مورد وضعیت روحی خود برطرف کند و به جامعه اطمینان دهد که” IF [بنیاد IOTA] ورشكست نشده است “و نيز اشاره اي به برنامه های آینده برای اکوسیستم در حال همکاری با “سرمایه گذاران ، رهبران جداگانه پروژه DLT ، توسعه دهندگان در جامعه و دیگران” كرد.

همانطور که Cointelegraph قبلاً گزارش داده بود ، در اطلاعیه 11 دسامبر ، هیئت مدیره بنیاد IOTA فاش کرد که Sønstebø پس از رای “متفق القول” هیئت مدیره از سازمان برکنار شده است. Sønstebø از سال 2017 به عنوان مدير مشترك بنیاد کار می کرد.

پست وبلاگ Sønstebø در صدد رفع هرگونه ابهام در مورد اعلامیه IOTA است که وی از آن به عنوان “دست و پا چلفتی ، وحشت زده و کاملاً غیرحرفه ای یاد می کند ، که فضای کافی برای حدس و گمان گسترده را فراهم می کند”. با این حال ، پست خودش می تواند سوالات بیشتری نسبت به پاسخي كه داده است ایجاد کند.

اين بنیانگذار صریحاً اظهار داشت که او معتقد است شکاف بین وی و بنیاد IOTA نتیجه “تناقض بین منافع من و سازمان” نبوده است و وی چنین توصیفي را “آشکارا دروغین ، با انگیزه مشکوک و توهین آمیز به شخص من” بيان كرد.

با این حال ، بعداً در پستي ، او یک سري اختلاف نظر را بيان کرد که “[زمینه] مناسب برای پاك كردن كدورت هاي گذشته را تقويت کرد” ، از جمله موردي كه در آن کمپین داخلی وي برای تعیین مدیر عامل، توسط هیئت بنیاد IOTA لغو شد و همچنین اختلاف نظر هايي در مورد مالکیت چندین پروژه اکوسیستم آینده IOTA ، از جمله “حاکمیت سودآور کمیته ها در قراردادهای هوشمند IOTA ، Oracle به عنوان یک سرویس و زیرساخت غیرمتمرکز به عنوان یک سرویس.”

Sønstebø گفت که “هیئت مدیره از سهل انگاری وي در مورد أمور مالي IF شروع به وحشت كرده بود” ، و آنها متعاقباً برای گرفتن این پروژه ها وارد عمل شدند تا “” مطمئن شوند كه يك  “مسيررو به رشد” در ازاي اكوسيستم IOTA واقعا در جريان است . ” Sstnstebø می گوید که او از مالکیت این پروژه ها و درآمد بالقوه آینده آنها “امتناع کرد” ، و اين اختلافات را دلیل این جدایی دانست.

او گفت: بفرماييد اينم از سهام فروپاشيده من

سپس Sstnstebø شخصاً به آدرس چندین عضو هیئت مدیره  سر زد و از یكی خواست كه دیگر از خود به عنوان یكی از بنیانگذاران نام نبرد و دیگری را به خاطر “التماس” برای توكن ها و عدم حضور در جلسات سرزنش كرد و یكی را به “نوشیدن شراب و بازی شطرنج در هر زمان” دعوت كرد.

“جزئیات بیشتری در مورد برنامه های من برای IOTA در اوایل سال آینده ارائه خواهد شد. نگران نباشيد من به کار با IOTA با اعضای بنیاد ، اعضای جامعه و شرکای خارجی ادامه خواهم داد. ” “این يك نقطه انتهای آخرین جمله آخرین فصل نیست. این فقط یک ویرگول است. “

برچسب‌ها
IOTAدیوید Sønstebø

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.