با ممانعت دسترسی SEC به اسناد مشاوره حقوقی ریپل یک پیروزی دیگر برای XRP رقم خورد

ریپل پیروزی قابل توجه دیگری طی مراحل قضایی در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کسب کرده است.

 

سارا نتبورن قاضی بخش، پیشنهاد SEC را برای دسترسی به هرگونه مدرک مشاوره حقوقی که Ripple در مورد وضعیت نظارتی XRP درخواست یا دریافت کرده است، رد کرد.

این تصمیم دفاع در مورد “ابلاغ صحیح” به ریپل را تقویت می کند که مبتنی بر این فرض است که آژانس نتوانسته به این شرکت و سایر فعالان بازار در مورد این واقعیت که این ارز دیجیتال یک اوراق بهادار ثبت نشده است هشدار دهد. در واقع کمیسیون بورس و اوراق بهادار قصد داشت با بررسی اسناد مشاوره حقوقی ریپل از اینکه آیا آن‌ها درباره وضعیت قانونی انتشار توکن XRP به عنوان اوراق بهادار، توصیه مشاوره‌ای دریافت کرده‌ بودند یا خیر مطلع شود.

همانطور که توسط سایت ایرانیتال به نقل از یو‌تودی گزارش شده بود، خورخه تنیرو وکیل مدافع SEC، ادعا کرد که اگر ریپل تصمیم گرفته باشد از مشاوره حقوقی وکلای خود در طی کنفرانس تلفنی 21 مه در این زمینه پیروی نکند، برای این شرکت “پایان خط” در دادگاه خواهد بود.

اما از طرفی دیگر بر اساس حکم دادگاه، اگر ریپل برای دفاع از “ابلاغ صحیح” خود متکی بر حق قانونی اطلاعات محرمانه (که وکیل از موکل گرفته و حق افشای آن را ندارد) باشد، می تواند درخواست دادگاه خود را تمدید کند.

 

منبع u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.