با اوج گرفتن شور و شعف در مورد ارزهای دیجیتال اعضای جامعه Dogecoin و CryptoCurrency Reddit افزایش می یابند.

با توجه به اینکه بیشتر بازارها در تعطیلات آخر هفته به دلیل اصلاح ناگهانی قیمت بیت کوین (BTC) ثابت شده اند، به نظر می رسد علاقه تاجران خرد به دارایی های دیجیتال بر اساس آخرین آمار Reddit، در حال افزایش است.

طبق آمار Subreddit، به انجمن r / dogecoin  145859 مشترک (سابسکرایبر) در هفته اضافه شده است. با توجه به افزایش قیمت چشمگیر داج کوین طی هفته گذشته، سود های تعجب انگیزی را شاهد بوده ایم. ارز رمزنگاری شده مبتنی بر meme (داج کوین) در این دوره به میزان 400٪ اوج گرفت و بازده سالانه آن را به میزان شگفت انگیز 5000٪ رساند.

افزایش قیمت سهموی DOGE در آخر هفته تعدیل شد، داده های مربوط به احساسات رسانه های اجتماعی از The TIE و Cointelegraph نشان دهنده دردسر بیشتر در کوتاه مدت است. این به این دلیل است که عملکرد قیمت (پرایس اکشن) اغلب با تعامل در شبکه های اجتماعی ارتباط دارد؛ کاهش قیمت در مورد اخیر گاهی پیش درآمد یک عملکرد قیمت نزولی در کوتاه مدت است.

در همین حال، انجمن r / CryptoCurrency که به همه دارایی های دیجیتال اختصاص داده شده است، در طول هفته 86838 مشترک جدید اضافه کرده است. اعضای جدید جامعه روز یکشنبه مورد استقبال دریافت کننده جایزه پلاتین یعنی “mirza1h” قرار گرفتند. در یک پست subreddit ، miraza1h گفت:

“هفته گذشته در دنیای رمزنگاری دیوانه کننده بود، بنابراین طبیعتاً هیچ چیز در اینجا مثل گذشته نبود. پست ها و نظرات کنجکاوانه شما ممکن است کمی نادیده گرفته شده باشند. در آخر هفته همه چیز کمی آروم تر است، بنابراین راحت باشید و هرچه می خواهید از ما بپرسید.”

این کاربر همچنین فالورهای جدید subreddit را با Moon یعنی توکن های بومی انجمن r / CryptoCurrency آشنا کرد.

طبق CoinMarketCap، تقریباً مانند DOGE، بازار ارزهای رمزنگاری شده به جلسه روز یکشنبه گره خورد که در مجموع 386 میلیارد دلار کاهش یافته است. سقف بازار دارایی های دیجیتال قبل از رسیدن به حدود 2 تریلیون دلار برای مدت کوتاهی به زیر 1.9 تریلیون دلار رسید.

این لرزش های گسترده برای سرمایه گذاران با تجربه ارز رمزنگاری چیز جدیدی نیست. حتی در طول بازارهای گاو نر، کاهش 20٪ یا بیشتر، به خصوص پس از افزایش قیمت های بزرگ تقریباً معمول است. گمانه زنی در مورد کاهش ناگهانی قدرت هش بیت کوین و احتمال اقدام نظارتی ایالات متحده علیه بانک های رمزپایه محور ممکن است در کاهش قیمت روز یکشنبه تاثیر گذاشته باشند.

حتی با کاهش قیمت اخیر، سقف بازار ارزهای رمزپایه هنوز دو برابر اندازه ماه ژانویه که برای اولین بار از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد می باشد.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.