بایننس تبلیغات گسترده را برای جذب تریدر در اوکراین به‌راه انداخته است

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی بایننس، کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای را برای جذب تریدر‌های جدید در اوکراین آغاز کرده است.

 

اوکراین که در شرق اروپا واقع شده به عنوان یک کشور پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و بایننس نیز بیشتر برای جذب ساکنین شهرهای بزرگی همچون کیِف، خارکیف، اودسا و لفیف دست به این تبلیغات گسترده زده است.

این صرافی با نوشتن عباراتی بر روی مترو‌ها و اتوبوس‌های ما‌بین این شهر‌ها مانند “به بهترین‌ها اعتماد کنید” و یا “روزها بلاگر باشید، شب‌ها تریدر،” به تبلیغات گسترده پلت‌فرم معاملاتی خود با رنگ و لوگوی خود پرداخته است.

این اولین بار نیست که حمل و نقل عمومی اوکراین پیام های مربوط به ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. طبق گزارشات حدود دو سال پیش نیز، تابلو‌هایی ال‌ای‌دی که در آن متن “بیت‌کوین به سوی ماه” حک شده بود، بر روی یک ماشین تراموا در شهر وینیستا دیده شده‌اند.

به طور کلی اوکراین به عنوان یکی از کشورهای دوستدار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و این کشور اروپایی در سال گذشته میلادی رتبه نخست شاخص پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال را از بین ۱۵۰ کشور به خود اختصاص داده بود.

در سال 2019، این صرافی که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات روزانه محسوب می‌شود، تفاهم‌نامه همکاری با وزارت تحول دیجیتال اوکراین را برای همکاری در زمینه ایجاد یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال امضا کرد. همچنین سال گذشته، بایننس به کاربران این امکان را داد که با استفاده از کارت های بانکی مبالغی را در قالب گریونا (واحد پول اوکراین) واریز و برداشت کنند.

 

منبع bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.