ایلان ماسک: “فقط یک احمق” به دنبال سرمایه گذاری غیر فیات نیست.

 

در 19 فوریه ، ماسک به کامنت های مدیر عامل بایننس Changepeng Zhao برای بلومبرگ پاسخ داد که در آن CZ تعجب خود را از اظهارات “gung-ho” مدیر اجرایی تسلا در مورد Dogecoin اعلام کرد.

الون ماسک ، بنیانگذار تسلا و سازنده Dogecoin (DOGE)  امروز در توییتر ادعا کرده است که “فقط یک احمق” با توجه به نرخ بهره فعلی ، به دنبال سرمایه گذاری جایگزین برای ارز فیات نیست.

در طول مصاحبه ، CZ حاکی از آن بود که تصمیم اخیر تسلا برای سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری یا 7.7 درصد از خزانه خود در بیت کوین (BTC) احتمالاً نشان دهنده حمایت عمیق ماسک از بیت کوین است.

در توییتر ، ماسک گفت ، “عمل تسلا به طور مستقیم منعکس کننده نظر من نیست. داشتن مقداری بیت کوین ، که شکل کمتر احمقانه نقدینگی نسبت به پول نقد است ، برای یک شرکت S&P500 به اندازه کافی ماجراجویانه است.”

در پاسخ به کنایه ماسک مبنی بر اینکه وی شخصاً به DOGE بیش از BTC احترام می گذارد ، Samson Mow از Blockstream گفت: “شما فقط ناراحت هستید که زودتر خرید نکردید.”

با این حال ، ماسک همچنین اظهار داشت احمقانه است که به دنبال سرمایه گذاری های جایگزین نباشید در حالی که “ارز فیات بهره واقعی منفی دارد”:

“وقتی ارز فیات بهره واقعی منفی داشته باشد ، فقط یک احمق به جای دیگری نگاه نمی کند. بیت کوین تقریباً به اندازه پول فیات مزخرف است. کلمه کلیدی “تقریبا” است.”

حساب توییتر Elon Musk به عنوان کاتالیزوری برای بهبود چشمگیر Dogecoin از کلاهبرداری پامپ و دامپ به رهبری r / Wallstreetbets که meme-coin را در پایان ژانویه هدف قرار داد ، تلقی شد ، و همچنین این میلیاردر DOGE را به عنوان “رمزنگاری مردم” توصیف کرد.

با این حال ، ماسک در 15 فوریه با انتشار توئیتی هشدار داد که تجمع زیادی از ذخیره Dogecoin در دست تعداد کمی از نهنگ ها وجود دارد و پیشنهاد می دهد که به دارندگان برتر DOGE پول بدهد تا حسابشان را خالی کنند.

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.