انویدیا می‌گوید ما به سوی جهان‌های مجازی می‌رویم

جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا در گفتگو با خبرنگار بازی های ویدیویی ونچربیت، گفت که معتقد است ما در راستای صعود به سوی یک جهان متاورس بر پایه بلاکچین هستیم.

رئیس شرکت تولید کننده کارت گرافیک در مصاحبه ای که روز شنبه منتشر شد، آینده ای را توصیف كرد كه هم اكنون خیلی از فضای NFT دور نیست: هنری که شما مالک آن هستید هنر دیجیتال است. شما آن هنر را با استفاده از NFT صاحب می‌شوید.

هوانگ در این گفتگو یک انتقال بی وقفه از یک جهان فیزیکی با دارایی‌های فاسدشدنی ما به سوی دنیای مجازی همراه با دارایی‌های دیجیتالی و ابدی را تصور کرد.

ایده هوانگ درباره “همپوشانی متاورس” تا حدی از قبل وجود داشته است. در ماه مارس، هنرمند نوجوانی به نام FEWOCiOUS یک جفت کفش دست ساز را هم به عنوان NFT و هم به عنوان یک واقعیت افزوده (augmented reality) به حراج گذاشت و در طی 7 دقیقه 3.1 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

به همین ترتیب، آخرین پروژه خلاقانه شناخته شده رپری به اسم MF Doom، مجموعه ای از ماسک های AR یا واقعیت افزوده MF Doom بود. این NFTها را می توان در دنیای مجازی مانند گالری های هنری دسنترالند نمایش داد.

انویدیا با ارزهای دیجیتال غریبه نیست و با توجه به محبوبیت درایورهای گرافیکی خود در عملیات ماینینگ ارزهای دیجیتال، محبوب و شناخته شده است. در ماه فوریه این شرکت یک کارت گرافیک به نام The Nvidia CMP (پردازشگر استخراج ارز دیجیتال) به طور اختصاصی برای ماینر‌های اتریوم ارائه کرد.

 

منبع  decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.