امروز آخرین پیام Satoshi Nakamoto، ده ساله شد

در 26 آوریل 2011، Satoshi Nakamoto، خالق نام بیت کوین، جامعه نوپا ارزهای دیجیتال را برای انجام پروژه‌های دیگر ترک کرده است. از آن زمان تاکنون هیچ کس نتوانسته است او را ردیابی کند.

در طی سالهای گذشته، بیت کوین (BTC) از یک پروژه مبهم به دارایی مالی تریلیون دلاری تبدیل شده است که توجه دولت ها، مؤسسات مالی، شرکت ها و سرمایه گذاران را جلب می کند. علی رغم ده‌ها تئوری قابل قبول، هویت ساتوشی همچنان دست نیافتنی است .

با قیمت فعلی BTC حدود 54000 دلار، ثروت پیش بینی شده ناکاموتو تقریبا 54 میلیارد دلار است. Cointelegraph می‌گوید: ناکاموتو ثروتمندترین فرد جهان است.

اگرچه بیت کوین هنوز نتوانسته است مطابق با مقاله سفید اصلی Nakamoto 2008 باشد، اما سیاست پولی اثبات شده، آن را به یک بازار جذاب و با ارزش تبدیل کرده است.

کاملاً مشخص نیست که ناکاموتو دوباره ظاهر می شود یا نه – هنوز زنده است، اما جامعه ارزهای دیجیتال با مؤسس ناشناس سازگار شده است. کار ناکاموتو باعث پذیرش گسترده فناوری بلاکچین شد. یکی از ویژگی‌های بلاک‌چین غیز متمرکز بودن آن است. این ویژگی به تازگی در Cointelegraph Top 100 به نمایش گذاشته شد. تأثیرگذارترین شخص در ارزهای دیجیتال “همه ما” هستیم که به دنیای غیرمتمرکز کمک می کنیم.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.