اس اند پی داوجونز می‌خواهد ۵ شاخص جدید بازار ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کند

اس اند پی داوجونز (S&P Dow Jones Indices) به عنوان پیشروترین ارائه دهنده برخی از شاخص‌های بزرگ بازار سهام جهان، از راه‌اندازی شاخص جدید ارز دیجیتال خود خبر داد، که عملکرد بازار وسیع تر دارایی‌های دیجیتال را ردیابی می‌کند.

به گزارش یاهو، این شاخص جدید که S&P Cryptocurrency Broad Digital Market Index نام دارد و تحت عنوان مخفف BDM مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این شاخص قرار است از هنگام آغاز به کار، بیش از ۲۴۰ دارایی دیجیتال را از نظر ارزش بازار پیگیری کند. این نهاد همچنین روز سه شنبه از راه‌اندازی چهار شاخص دیگر برای ارزهای دیجیتال خبر داد که هر کدام مولفه‌های مختلفی را زیر نظر دارند.

شاخص های S&P داو جونز برای اولین بار قصد خود را برای ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال در دسامبر 2020 نشان داد. شاخص‌های ردیابی قیمت بیت‌کوین و اتریوم در ماه مه سال جاری آغاز به کار کردند.

شاخص‌های داو جونز با شناخت ارزهای دیجیتال و توسعه معیارهای قیمت‌گذاری برای استفاده سرمایه‌گذاران  سطح جدیدی از مشروعیت را در بازار در حال تکامل دارایی‌های دیجیتالی به ارمغان می‌آورد. برای بسیاری از سرمایه‌گذاران در فضای ارزهای دیجیتال، شناخت گسترده تر از وال استریت می‌تواند این بخش را از نظر تصویب و ارزش به بالاترین حد برساند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.