اسکاراموچی از عدم واکنش بانکها نسبت به لیست شدن Coinbase تعجب کرد.

پس از مدتها انتظار ، سهام Coinbase از طریق یک عرضه عمومی مستقیم در Nasdaq لیست شد. آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار Skybridge، فکر می کنداز این اتفاق،باید استقبال بیشتری از سوی بانک ها می شد.

اسکاراموچی روز جمعه پس از اشاره به ارتباط Coinbase با بیت کوین (BTC)، در زمینه رشد دارایی و چارچوب فنی CNBC گفت:”آنچه که من از آن شگفت زده ام، صریحاً این است که هیچ زنگ هشداری برای بانک ها و بانک های تجاری به صدا در نیامد، مانند اتفاقی که در مورد عرضه اولیه سهام Netscape در مایکروسافت در سال 1995 رخ داد.”

همچنین وی افزود:”

“بیل گیتس فکر می کرد اینترنت یک طبع بسیار زود گذر است. اما زود متوجه شد که با عرضه اولیه سهام Netscape چه اتفاقی می تواند بوجود بیاید و چندین میلیارد دلار در یک استراتژی اینترنتی مستقر کرد که منجر به Explorer (اینترنت اکسپلورر، مرورگر مایکروسافت) شد و آن را کاربردی و بهینه سازی کرد. من تعجب می کنم که بانک های تجاری و افرادی مانند جیمی دیمون، پول را به چیزی مثل Coinbase نمی دهند.”

مایکل نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital، اخیراً نیز آغاز به کار Netscape را از نظر جاذبه مشابه لیست شدن Coinbase ذکر کرده است. وی عرضه  عمومی  این صرافی  ارزهای  دیجیتال را به عنوان یک نکته کلیدی درمقبولیت ارزهای دیجیتال عنوان کرد.

اسکاراموچی در مورد لیست شدن Coinbase گفت:“من فکر می کنم این یک اتفاق بی نظیر است است” و متعاقباً خاطر نشان کرد که مقدار از سهام Coinbase را خریداری کرده است. وی گفت: “این سهام،مانندسهام فیس بوک و گوگل در چند روز اول معامله می شود.” در ادامه گفت:

“مردم نسبت به عملکرد  این دو شرکت در زمان عرضه اولیه سهام،نگاهی نه چندان مشتاقانه  داشتند اما در سالهای بعدی شاهد رشد این سهام این دو بوده اند.”

سهام Coinbase در روز لیست شدن خود تقریباً 429 دلار افزایش یافت امابا ریزش مواجه شد و براساس داده های TradingView در زمان انتشار این خبر، حدود 340 دلار معامله می شود. شرکت رمزنگاری تحت نماد[1] COIN تجارت می کند، اما نسخه توکنیزه شده سهام نیز در بورس مشتقات رمزنگاری به نام FTX وجود دارد.

[1]  در بازار تالار معاملات بورس، به هر شرکت یک نماد منحصر به فرد اختصاص داده می‌شود. این نماد، کدی است که معمولاً از ترکیب حرف اول یک صنعت، و خلاصه نام اصلی شرکت مربوط تشکیل می‌شود.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.