استخدام سراسری بایننس در ایالات متحده برای رقابت با کوین بیس.

 

برایان بروکس، مدیر عامل جدید شرکت Binance در شعبه ایالات متحده می گوید که این شرکت ظرف هجده ماه آینده آمار کارکنان خود را پنج برابر خواهد کرد.

 

نگاه کلی:

  • برایان بروکس از واشنگتن به بایننس آمریکا آمد.
  • او می گوید این شرکت قصد دارد خیلی زود گسترش یابد.
  • وی معتقد است که این صرافی همچنان به دامنه فعالیتش می افزاید.

 

مدیر عامل جدید شعبه ایالات متحده بایننس، برایان بروکس، با جف رابرتز از Decrypt در اجلاس مجازی Ethereal امسال نشستی خبری داشت و در آن از برنامه های جنجالی این شرکت برای توسعه در سال آینده صحبت کرد.

بروکس گفت که قصد دارد در شش ماه آینده با استخدام 75 تا 100 نفر دیگر تعداد کارکنان خود را دو برابر کند و سپس در 18 ماه آینده آن را به پنج برابر افزایش دهد.

وی گفت: “من فکر می کنم کاملاً واضح است که Binance رو به رشد ترین صرافی در ایالات متحده است.”

بروکس خودش بخشی از این رشد است؛ در 20 آوریل، وی مسئولیت کاترین کولی را به عهده گرفت تا مدیر عامل Binance US شود.

بروکس تجربیات زیادی را با خود به همراه آورد؛ وی ریاست دفتر نظارت بر ارز (OCC) را در زمان رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ بر عهده داشته و یک سال و نیم را به عنوان مدیر حقوقی Coinbase گذرانده است.

بروکس می توانست هر شغلی را در صنعت ارزهای دیجیتال به دست بیاورد؛ بنابراین، چرا شعبه آمریکایی بایننس؟ یک شعبه مستقل و محدود به آمریکا که فقط به اندازه کسری از حجم معاملات محل کار سابقش یعنی Coinbase تبادلات روزانه دارد.

بروکس سریعا پاسخ داد: “کاری که من دوست دارم انجام دهم – فکر می کنم شاید مردم آن را در OCC دیده باشند – حرکت سریع در یک محیط سریع العمل است. من تصور می کنم در اینجا نرخ رشد بسیار سریع را شاهد خواهیم بود و هیچ چیز به این اندازه برای من سرگرم کننده نخواهد بود.”

در زمان حضور خود در واشنگتن، بروکس در حال نظریه پردازی درباره چگونگی تعامل بانک های ملی با ارزهای دیجیتال بود. در زمان اشتغال وی در دفتر نظارت بر ارز رهنمود هایی را منتشر كرد كه چگونه بانك ها می توانند استیبل کوین ها را ذخیره کنند و همچنین چگونه شركت های ارزهای دیجیتال می توانند خود به بانك تبدیل شوند.

رابرتز پرسید که آیا هدف Binance ایالات متحده از جذب بروکس، بخشی از یک برنامه گسترده تر برای بهبود اوضاع واشنگتن است؟

بروکس با صراحت جواب داد: “من نمی گویم كه این لزوماً فقط برای اصلاح امور در واشنگتن است.” اما دنیای ارزهای دیجیتال برای پیشرفت به دوستانش در واشنگتن احتیاج دارد و بروکس از زمان حضور خود در واشنگتن دوستان زیادی دارد.

“من فکر می کنم تعداد انگشت شماری از ما در دولت بود که تز این موضوع را داشتیم. بنابراین بله ، من فکر می کنم می توانم در این جبهه کمک کنم.”

سخن پایانی

رابرتز سپس از بروکس در مورد نقش آتی صرافی های ارز دیجیتال پرسید و اینکه آیا بازار به چند صرافی غالب مانند Coinbase و Binance محدود خواهد شد یا خیر.

بروکس معتقد است که صرافی ها “تنها یک سکوی پرتاب برای ورود به دنیای ارز دیجیتال” هستند و می گوید وقتی مردم وارد دنیای ارز دیجیتال شوند دیگر نیازی به صرافی ها ندارند.

وی پیش بینی کرده است که استیبل کوین ها مکانیسم پرداخت در آینده خواهند بود، بنابراین “دیگر لازم نیست بین حساب بانکی و کیف پول ارز دیجیتال خود دائما انتقال انجام دهید.”

منبع:decrypt

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.