ارزش بازار اتریوم طی یک سال گذشته در مقایسه با بیت کوین دو برابر شده است

ارزش بازار اتریوم (ETH) با سرعت بسیار بالاتری نسبت به بیت کوین (BTC) در طول سال گذشته افزایش یافته است، که این نشان دهنده عملکرد نسبی بسیار بهتر ETH در مقابل BTC در این بازه زمانی است.

دن مورهد (Dan Morehead) مدیر شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Pantera Capital در جدیدترین اظهارات خود مسیر رشد Ether را ترسیم کرده است. این مدیر سرمایه گذاری گفت: “نسبت ارزش بازار اتریوم به ارزش بازار بیت کوین در سال گذشته دو برابر شده است” وی افزود:

“ما فکر می کنیم این آغاز رتبه بندی مجدد بازار اتریوم به خاطر شروع پروژه های EIP 1559 و Proof of Stake است. این دو تغییر منجر به این خواهد شد که اتریوم یک دارایی تورمی باشد و رشد آن نسبت به بیت کوین بیشتر خواهد بود.”

 

 

شرکت پانترا استدلال می کند که ترکیبی از موارد رو به رشد استفاده از DeFi و پذیرش سریع نشان می دهد که سهم اتریوم در بازار نسبت به بیت کوین همچنان رشد خواهد کرد.

مدیر عامل این شرکت، روز پنجشنبه در توییتی با اشاره به توانایی اتریوم در برابر بیت کوین گفت: “ما فکر می کنیم این تازه ابتدای کار است.”

اوایل این هفته ارزش بازار اتریوم بالغ بر 500 میلیارد دلار شده و به اوج خود رسید که این امر آن را در زمره شرکت های ممتاز جهانی قرار داد. علاوه بر این طبق طبق گزارش Pantera Capital  این شبکه توسعه دهنده اکنون از همه بانک های بزرگ جهانی به جز JPMorgan Chase ارزشمندتر است.

اتریوم در حال حاضر 19.2 درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد، در حالی که سلطه بیت کوین به 40.7 درصد کاهش یافته است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.