آیا بازگشت بیت کوین به سطح ۲۷ هزار دلاری امکان پذیر است؟

با توجه به نوسانات اخیر و ضعف بازار کریپتو در پی جنگ روسیه و اوکراین و همچنین افزایش نرخ تورم فدرال رزرو آمریکا، پیش‌بینی‌های منفی در رابطه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال همچنان درحال افزایش است.

 پیتر برنت (Peter Brandt)، تریدر معروف، نیز یک روند نزولی کوتاه مدتی را در این بازار دیجیتال می‌بیند. با توجه به توییتی که توسط یکی از کاربران توییتر برای برنت به اشتراک گذاشت، برترین ارز دیجیتال بازار ممکن است به سطح حمایتی زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کند. به عقیدهٔ این تریدر معروف، بیت کوین قبل از حرکت صعودی، به سطح حمایتی خود ریزش می‌کند. در ماه‌های پس از آن، پادشاه ارزهای دیجیتال  می‌تواند به سطح ۱۰۰ هزار دلاری افزایش یابد.

به گزارش آرکین ریسرچ (Arcane Research)، سهام شرکت‌های بزرگ تکنولوژی با بیت کوین همبستگی بالایی دارد. برنت با انتشار نموداری اظهار داشت که سهام تکنولوژی درحال کاهش بوده و این می‌تواند فشار فروش بیت کوین را افزایش و قیمت این ارز دیجیتال را کاهش دهد.

تریدرها و سرمایه‌گذاران این عرصه نباید هر پیش‌بینی از پیتر برنت یا آرتور هیز (Arthur Hayes) مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، را در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال خیلی جدی بگیرند. آن‌ها هر زمان که حمایت بازار را داشته باشند، می‌‌توانند نظر و پیش‌بینی خود را تغییر دهند.

منبع: newsbtc

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.