آپارتمان لوکس ایوانکا ترامپ در میامی ارز دیجیتال را برای پرداخت قبول می کند

آپارتمان‌های لوکس Miami’s Arte Surfside اکنون میلیونرها و میلیاردرهای ارز دیجیتال را هدف قرار داده است و ارز دیجیتال را به عنوان پرداختی برای اقامتگاه های لوکس باقیمانده خود – از جمله پنت هاوس ویلا نوو، به قیمت 38 میلیون دلار، می‌پذیرد.

این شرکت با پلتفرم تجارت SolidBlock همکاری کرده است و به خریداران امکان پرداخت چندین ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر را می دهد.

“اختصاصی ترین” آپارتمان منطقه در حال حاضر محل زندگی ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر و همچنین وبلاگ نویس مد Arielle Charnas است.

بر اساس این اعلامیه، ارزان ترین اتاق خواب با قیمت 10.3 میلیون دلار با فضایی از سه تا پنج اتاق خواب، با دسترسی به استخر سرپوشیده 75 فوت، زمین تنیس، پشت بام و پارکینگ های خصوصی با کنترل دما شروع می شود. بیشترین فروش تا به امروز 33 میلیون دلار برای آپارتمان پنت هاوس بوده است.

توسعه دهندگان Sapir Corp خاطرنشان كردند كه تعدادي از شركت‌هاي برتر سيليكون ولی (Silicon Valley) و شركت‌هاي سرمايه گذاري به شهر نقل مکان كرده‌اند و اين در تصميم براي پذيرش ارزهاي دیجیتال نقش داشته است.

رئیس Sapir Corp الکس ساپیر گفت:

“به عنوان منحصر به فردترین ساختمان لوکس در شهر، ما خود را برای آینده ای در نظر می گیریم که نیمی از میلیاردرهای جهان به میلیاردهای ارزهای دیجیتال تبدیل شده باشند، این اتفاق زمانی رخ می دهد که بیت کوین به 200000 دلار برسد. با وجود ارزهای دیجیتال که ثروت باورنکردنی جهانی ایجاد کرده اند، این املاک و مستغلات است که دوام خواهد آورد این ثروت و میراث خریداران است. “

در طول سال گذشته، سوارز (شهردار میامی) به روشنی اعلام کرد که می خواهد میامی را به عنوان مرکز ارزهای دیجیتال کشور برجسته کند و او اعلامیه آرته را به عنوان اولین مورد اعلام کرد.

فرانسیس سوارز، گفت: “استقبال از ارزهای دیجیتال و فناوری های نوظهور در تمام بخشهای صنعت دقیقاً نحوۀ تبدیل شدن میامی به شهر قرن است.”

مصوبه ای که در 6 می تصویب شد، به شهرستان میامی-داد اجازه داد از ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت برای مالیات، هزینه ها و خدمات پرداخت استفاده کند.

ماه آینده، میامی میزبان بزرگترین کنفرانس بیت کوین جهان، کنفرانس بیت کوین 2021 است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.