کوین‌بیس برای افزایش رضایت مشتری 3000 نفر را در بخش پشتیبانی استخدام کرده است

از زمانی که برایان آرمسترانگ صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس را 9 سال پیش تأسیس کرد، همواره با نارضایتی‌ها و شکایات فراوان مشتریانش مواجه بوده است.

کاربران ناراضی کوین‌بیس به طور کلی دو مشکل داشتند: یا پس‌انداز آنها به طرز مرموزی ناپدید می‌شد که اغلب منجر به اتهاماتی می شد که خود صرافی پول را توقیف کرده است؛ و یا اینکه دسترسی به حساب‌های خود را از دست می‌دادند.

هنگامی که سهام کوین‌بیس در آوریل سال جاری عرضه عمومی شد، نیویورک تایمز گزارش داد که مشتریان این صرافی هنوز با همان مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنند.

اما کوین‌بیس از بعتر شدن اوضاع خبر داده است. در پست دیروز وبلاگ  کسپر سورنسن، معاون پشتیبانی مشتری این صرافی، آمده است که کوین‌بیس تا حد زیادی شکایت مشتریان خود را کاهش داده است.

به گفتهٔ او کوین‌بیس از ابتدای سال تعداد دفعات تماس مشتریان فعال خود با این شرکت را 70 درصد کاهش داده است، علی‌رغم اینکه 28٪ به کل کاربرانش افزوده شده است.

سورنسن افزود که برای تحقق این امر کوین‌بیس با استخدام 3000 کارمند جدید، پرسنل پشتیبانی مشتری خود را پنج برابر کرده است. وی گفت: آموزش مشتریان در مورد چگونگی محافظت از حساب‌های خود در برابر کلاهبرداری‌ها و توصیه به مشتریان با دارایی‌های زیاد برای فعال‌سازی تأیید‌های دو عاملی کمک زیادی در این زمینه کرده است.

این مدیر ارشد کوین بیس همچنین عنوان کرد که به زودی این صرافی خدمات جدیدی مانند چت آنلاین و تماس تلفنی با پشتیبانان را هم به مشتریانش عرضه می‌کند.

 

منبع   decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.