کوک فایننس، از پلتفرم نرم افزاری میان زنجیره‌ای مدیریت دارایی خود، رونمایی کرد

پلتفرم غیرمتمرکز مدیریت دارایی کوک فایننس (Cook Finance) قرار است در شبکه اصلی اتریوم راه‌اندازی شود.

کاربران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، با چند کلیک به چیزی غیر از Metamasks خود احتیاج ندارند. این، به نوبه خود، فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران با انواع تخصص‌ها به وجود می‌آورد.

کوک فایننس، پلتفرم مدیریت دارایی متقابل را در اتریوم معرفی می‌کند.

این پلتفرم قصد دارد تجربه سرمایه‌گذاری در محصولات پیچیده ارزهای دیجیتال همچون صندوق‌های شاخص را تسهیل کند و همچنین به مدیران اجازه می‌دهد صندوق‌های شاخص مختص ارزهای دیجیتال را برای خود ایجاد کنند. کوک فایننس به دلیل استفاده از یک رابط بصری متناسب با نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران، موجب ورود افراد تازه‌کار به حوزه دیفای خواهد شد.

آدریان پنگ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت کوک فایننس، می‌گوید:

“با کوک، ما می‌خواستیم راهی آسان و خودکار برای دسترسی به بخشهای مختلف بازار ارزهای دیجیتال بدون نیاز به خرید جداگانه هر دارایی به کاربران ارائه دهیم. ما هنوز در مراحل اولیه DeFi هستیم اما پذیرش ارزهای دیجیتال در حال حاضر در نقطه عطفی قرار دارد زیرا سرمایه گذاران خرده فروشی با سرعت بی سابقه‌ای وارد بازار می‌شوند.

کوک فایننس، توسط چهره‌های مطرح دره سیلیکون از گوگل و دراپ باکس راه اندازی شده است. این تلاش برای پیشرفت در سرمایه گذاری های DeFi است. در حال حاضر، این پلتفرم فقط از اتریوم پشتیبانی می‌کند.

 

منبع: /u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.