” پادشاه ارزهای دیجیتال” هندی توسط اداره کنترل مواد مخدر دستگیر شد

ادارۀ کنترل مواد مخدر هند (NCB) یکی از ساکنان بمبئی را که به پادشاه ارزهای دیجیتال (Crypto King)، معروف است، دستگیر کرد که گفته می‌شود از بیت‌کوین برای خرید مواد مخدر در وب تاریک استفاده کرده است و این مواد را از اروپا به هند آورده است.

رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر بمبئی در این باره می‌گوید که در سال ۲۰۲۰ یک محموله LSD در یکی از روستاها کشف شد که این فرد آن را با استفاده از بیت‌کوین از اروپا خریده بود.

به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر اینکه پادشاه ارزهای دیجیتال برای تسهیل خریدهای دارویی خود از صرافی ارز دیجیتال Wazirx، هند استفاده کرده است.

صرافی WazirX هم پس از آن که گفته شد این فرد با استفاده از پلتفرم آن‌ها نقل و انتقالات خود را انجام می‌داده، اعلام کرد: “در روز ۱۱ ژوئن ایمیلی از دفتر مبارزه با مواد مخدر دریافت کردیم که در مورد این متهم و فعالیت وی در پلتفرم ما سوالاتی پرسیده شده بود. ما پس از انجام تحقیقات و بررسی سوابق، در روز ۱۲ ژوئن به مقامات اعلام کردیم که این شخص مشتری ما نبوده است.”

این صرافی ادامه داد: ” Wazirx از بهترین روش‌های جهانی در زمینه سازگاری با KYC و AML پیروی می‌کند و دارای یک سیستم نظارت بر معاملات قوی است. ما برای تأیید هویت کاربر و همچنین تأیید KYC ثانویه از طریق حساب‌های بانکی مرتبط کاربران، قبل از اینکه به مشتری اجازه دهیم با Wazirx معامله کند، تأیید دقیق KYC را انجام می‌دهیم. ما فقط به حسابهای تأیید شده، اجازه می‌دهیم وجهی را از صرافی ما برداشت کنند.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.