ویتالیک بوترین 1 میلیارد دلار از توکن شیبا اینو (SHIB) را برای مبارزه با کووید 19 به هند اهدا کرد

درست زمانی که همه فکر می کردند ویتالیک بوترین فردی بسیار دل سنگ است، او یکی از نمادین ترین کمک های مالی را در تاریخ ارزهای دیجیتال انجام داد.

بنیانگذار اتریوم، Vitalik Buterin بیش از 1 میلیارد دلار از توکن های Shiba Inu (SHIB) را به یک موسسه خیریه ارسال کرد که در حال جمع آوری بودجه برای مبارزه مداوم با ویروس کووید 19 در هند است.

وی علاوه بر این تعدادی پت کوین (petcoins) و میم کوین (memecoins) دیگری که به او ارسال شده بودند را به چندین موسسه خیریه دیگر اهدا کرد.

توکن شیبا اینو که اصطلاحاً “قاتل دوج کوین” است در اوایل ماه جاری به ارزش بازار 12 میلیارد دلاری دست یافت. در سال 2020 خالقین پروژه شیبا اینو که از دوستان بوترین بودند 50٪ از کل سرمایه در گردش این توکن را به عنوان راهی برای “سوزاندن” توکن ها (یا خارج کردن آنها از گردش) به کیف پول وی ارسال کردند.

ویتالیک به جای اینکه این توکن ها را حالا که افزایش قیمت نجومی داشته اند برای خود نگه دارد تصمیم گرفت آن ها را به موسسه خیریه ویروس کرونا در هند اهدا کند و به یکی از بزرگترین کمک های مالی مرتبط با کووید 19 از سوی یک فرد تبدیل شود.

کشور هندوستان با متوسط ​​بیش از 3 میلیون مورد ابتلا به ویروس در هر روز (در هفته گذشته) با بدترین بحران کووید 19 در کره زمین روبرو است.

ویتالیک بوترین قبلا نیز بیش از 640،000 دلار به صورت اتریوم (ETH) و میکر (MKR) را به صندوق امداد برای مبارزه با ویروس کرونا در هند اهدا کرده بود.

 

منبع: cryptoslate

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.