همکاری رابین‌هود با یک صرافی ارز دیجیتال انگلیسی

شرکت خدمات مالی رابین‌هود که در سال گذشته ارزهای دیجیتال را به پلتفرم خود اضافه کرد، اکنون به عنوان بخشی از برنامه گسترش بین‌المللی خود، قراردادی را با صرافی ارز دیجیتال بریتانیایی به نام زیگلو (Ziglu Limited) امضا کرده است.

در صورت تأیید این همکاری از سوی ناظران بریتانیا، رابین‌هود قادر خواهد بود تا با کمک زیگلو حضور خود را در این کشور و کل قاره اروپا توسعه دهد. ولاد تنف، مدیر عامل این شرکت آمریکایی می‌گوید که تیم حرفه‌ای زیگلو متشکل از متخصصان کریپتو است که فعالیت‌های رابین‌هود در قاره کهن را هدایت می‌کنند. او افزود: “ما همراه با تیم زیگلو، برای بالا بردن هر دو شرکت، کاوش در راه‌های جدید و نوآوری و از سرراه برداشتن موانع برای مشتریان در سراسر بریتانیا و اروپا، کار خواهیم کرد.” مارک هایپرسن، مدیرعامل زیگلو نیز به نوبه خود اظهار داشت که هر دو طرف مجموعه‌ای از اهداف مشترک مانند “کاهش موانع برای ورود نسل جدیدی از سرمایه‌گذاران” دارند.

باید افزود که هفتهٔ گذشته این شرکت خدمات مالی در ایالات متحده چهار ارز دیجیتال جدید دیگر از جمله شیبا اینو، سولانا، پالیگان و کامپاند را به پلتفرم خود اضافه کرد.

 

منبع  cryptopotato.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.