نیوجرسی 250٪ سود حاصل از ارزهای دیجیتال توقیف شده در سال 2018 را، کسب می کند

مقامات این ارزهای دیجیتال را در حین فروش مواد مخدر در سال 2018 در Long Branch توقیف کردند.

ایالت (مونموث)، در نیوجرسی، از تصفیه ارزهای دیجیتال کشف شده در سال 2018 خبر داده است.

ارزش اولیۀ این ارزهای دیجیتال در زمان دستگیری 57000 دلار بود.

ارزهای دیجیتال در صرافی مستقر در ایالات متحده نگهداری شدند، در صورتی که مقامات می‌گفتند آنها سود حاصل از فروش غیرقانونی مواد مخدر هستند.

دادستانی به نام کریستوفر گرامیچیونی در مونموث گفت؛ که مونموث اولین شهر در ایالت است که ضبط و تصفیه ارزهای دیجیتال را به طور کامل انجام می‌دهد و می‌تواند الگوی مؤثری برای اجرای قانون در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

 

دادستان دقیقاً مشخص نکرد که کدام ارزهای دیجیتال کشف و ضبط شده است. ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) از سال 2018 سود قابل توجهی را ثبت کرده اند، بیت کوین در سال 2021 از 3200 دلار در دسامبر 2018 به حدود 65000 دلار رسیده است. اتر، دومین ارز دیجیتال 2700 دلار است و altcoin، تا اواخر سال 2018، زیر 100 دلار معامله می‌شد.

 

دادستان مونموث به یک مورد دیگر از مصادرۀ ارزهای دیجیتال در سال 2017 اشاره کرد. مقامات در جریان یک پرونده کلاهبرداری که منجر به دستگیری 16 نفر شد، حدود 200000 دلار از ارزهای دیجیتال را ضبط کردند که ارزش آنها اکنون بیش از 1.25 میلیون دلار است.

طبق گزارشات، شرکت‌های مرتبط با ارز دیجیتال به طور مرتب در مدیریت ارزهای دیجیتال ضبط شده به سازمان‌های دولتی کمک می کردند. هفتۀ گذشته، یک شرکت بزرگ به نام BitGo اعلام کرد که مدیریت و نگهداری ارزهای دیجیتال ضبط شده برای ایالات متحده را فراهم می کند. در اواخر سال 2020، شرکت بزرگ Chainalysis سرویسی را برای کمک به مقامات در ردیابی، بازداشت و فروش ارزهای دیجیتال مرتبط با جرم پس از دستگیری معرفی کرد.

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.