نیل پاتریک هریس وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد

نیل پاتریک هریس بازیگر و سرمایه‌گذار بیت‌کوین با یک اپراتور برجسته خودپرداز ارز دیجیتال همکاری کرده است تا به مردم نشان دهد که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال و پیوستن به آینده امور مالی چقدر آسان و در دسترس است. هریس همچنین نحوه ورود به بیت کوین را به اشتراک گذاشت.

کوین فلیپ (Coinflip) یکی از بزرگترین اپراتورهای خودپرداز ارز دیجیتال، روز سه شنبه از همکاری با بازیگر و سرمایه گذار دیرینه ارز دیجیتال یعنی نیل پاتریک هریس برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی با این بازیگر به عنوان سخنگو خبر داد.

کوین فلیپ در سال 2015 تاسیس شده است و در حال حاضر بیش از 2200 دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در 47 ایالت ایالات متحده را نصب کرده است که از خرید و فروش 9 ارز دیجیتال با پول فیات پشتیبانی می‌کنند.

هریس به خاطر نقش‌های خود در سریال‌های تلویزیونی مانند “دوگی هاوسر” و “آشنایی با مادر” شهرت دارد. وی همچنین در طول سال ها میزبان بسیاری از نمایش‌های تلویزیونی از مراسم جوایز مختلف از جمله اسکار، امی و جوایز تونی بوده است.

این کمپین با هدف نشان دادن “سادگی سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال” راه اندازی شده است.

نیل در این زمینه گفته است:

ارز دیجیتال راهکاری است که با آن در آینده خرید، سرمایه گذاری و یا تجارت می‌کنیم، اما همچنین می تواند به طرز خارق العاده ای فنی و ترسناک باشد. من ترجیح می دهم معاملاتم ساده و دقیق باشند.

وی افزود: “من خوشحالم که با این شرکت همکاری می‌کنم و چگونگی عملکرد خودپردازها و خدمات تجارت آنلاین آن‌ها را به مردم نشان می‌دهم تا افراد بیشتری بتوانند به دنیای هیجان انگیز ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.”

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.