نوسان شدید قیمت ارزهای دیجیتال، باعث عدم دسترسی کاربران به وب‌ سایت‌ها شد

 

Coinbase، Gemini و CoinMarketCap اوایل روز چهارشنبه از دسترس خارج شدند.

با توجه به افت شدید قیمت بیت کوین (BTC)، بازدید سایت در صرافی‌های ارز دیجیتال اصلی و وب سایت‌ها افزایش یافته است که موجب قطع، دسترسی متناوب و کند شدن بارگذاری شده است.

روز چهارشنبه، کاربران Coinbase و Binance، به دلیل ازدحام در شبکه Ethereum، با تاخیر در برداشت (ETH) و ERC-20 مواجه شدند. به همین دلیل، کاربران Coinbase فقط به طور متناوب به وب سایت و برنامۀ تلفن همراه دسترسی داشتند در حالی که سایت تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال CoinMarketCap و صرافی Kraken هر دو مدت کوتاهی از کار افتادند و کاربران قادر به بررسی فعالیت بازار و معاملات در زمان حساس نبودند.

Coinbase، چندین بار آفلاین شده است و بسیاری از کاربران قادر به دسترسی به اوراق بهادار خود نبودند. اگرچه صرافی گزارش داد که وجوه کاربران ایمن است، اما قطع هرگونه صرافی در هنگام رکودهای بزرگ یا افزایش قیمت می‌تواند به تریدرهایی که قصد خرید یا فروش دارند آسیب برساند. وقتی کاربران نتوانند برای فروش ارز دیجیتال خود به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنند، ضرر و زیان افزایش می‌یابد و سود آنها هنگامی که نمی‌توانند چیزی بخرند از بین می‌رود.

قیمت‌های اصلی به طور قابل توجهی کاهش یافته است. قیمت بیت‌کوین،35.642 دلار است، که در 24 ساعت گذشته بیش از 17 درصد کاهش یافته است و اتریوم 25 درصد کاهش یافته است و به زیر 2000 دلار افت کرده است. تقریباً هر ارز در بازار ارزهای دیجیتال بسیار بی ثبات با درصد افت دو رقمی روبرو است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.