نسبت نهنگ‌های بیت‌کوین در سرتاسر صرافی‌ها افزایش می‌یابد: احتمال کاهش قیمت

داده های ارائه شده توسط روزنامه نگار چینی کالین وو، از سایت تحلیلی کریپتو‌کوانت نشان می‌دهد که نسبت نهنگ‌های بیت‌کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال سومین موج بزرگ افزایشی در سال جاری را به خود دیده است و این ممکن است برای بیت کوین تأثیر منفی داشته باشد.

کریپتو‌کوانت یک سایت ارائه دهنده محبوب داده‌های تجزیه و تحلیلی ارزهای دیجیتال است که در کنار سایت گلس‌نود در زمینهٔ استناد به ارقام مربوط به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بسیار موثق هستند.

به گفتهٔ کالین وو نسبت نهنگ‌های بیت کوین در صرافی‌ها طی سال جاری تنها سه بار از این ناحیه فراتر رفته و هر بار قیمت بیت کوین بعد از آن دچار افت شده است.

وقتی این نسبت افزایش می‌یابد، بیانگر افزایش فشار فروش از سوی بزرگترین دارندگان ارزهای دیجیتال است که به نهنگ معروف هستند. تا امروز، این نسبت به 0.5934841 افزایش یافته است.

با این حال، یکی از تریدرهای معروف ارزهای دیجیتال به نام بیت‌پاسکال به وو اشاره کرد که پس از تمام افت‌هایی که به دنبال تجمع نهنگ‌ها رخ داده است، قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری را نشان داده است. بنابراین، او انتظار دارد که این بار نیز پس از سقوط، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال مجدداً رشد کند.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.