مقامات سنگاپور پس از اینکه نخست وزیر طعمه کلاهبرداران شد زنگ خطر رمزنگاری را اعلام کردند.

مقامات سنگاپور با صدور اطلاعیه ای خطاب به علاقه مندان به سرمایه گذاری و سرمایه داران بیت کوین (BTC) و ارزهای دیگر رمزنگاری ، به آنها در مورد خطرات تعامل با چنین بازار بی ثباتی هشدار داده اند.

قابل توجه است ، این زنگ خطر فقط 48 ساعت پس از آن است كه نخست وزیر سنگاپور ، لی هسیون لونگ ، شباهت خود را به یك كاربر در پلت فرم توكن اجتماعی به نام BitClout ، كه از نام نخست وزیر برای فروش توكن هایی به ارزش تقریبا 10 هزار دلار استفاده كرد ، به صدا درآمده است.

در تاریخ 6 آوریل ، رئیس سازمان پولی سنگاپور ، Tharman Shanmugaratnam ، درباره خطرهای ذاتی موجود درباره سوداگری در فضای ارزهای رمزپایه هشدار داد و اظهار داشت که ارزش آنها با هیچ یک از مبانی اساسی مرتبط نیست. Shanmugaratnam گفت: سرمایه گذاران خرد باید دور بمانند.

“ارزهای رمزپایه می توانند به شدت بی ثبات باشند ، زیرا ارزش آنها معمولاً به هیچ یک از مبانی اقتصادی مربوط نیست. از این رو آنها به عنوان محصولات سرمایه گذاری بسیار خطرناک هستند و مطمئناً برای سرمایه گذاران جزء مناسب نیستند. ”

چند روز قبل ، نخست وزیر سنگاپور ، لی هسیون لونگ ، پس از جعل توکن ها با استفاده از نام، تشابه و مشخصات شبکه های اجتماعی وی، به شهروندان هشدار داد که در مورد سرمایه گذاری ارز رمزنگاری شده هوشیار باشند.

رشد 1000 درصدی بیت کوین در سال گذشته هشدارهای بی شماری از دولت مانند هشدارهای صادر شده توسط Hsien و Shanmugaratnam را به همراه داشته است. بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده مقامات نظارتی را مجبور می کنند تا توجه داشته باشند زیرا تورم بازار باعث افزایش وضعیت “دارایی های حاشیه ای” و قانونی شدن آنها در نظر سرمایه گذاران می شود.

Shanmugaratnam گفت که MAS (اداره پول سنگاپور) به نظارت دقیق بر تحولات ارزهای رمزنگاری شده ادامه خواهد داد و با ادامه پیشرفت فن آوری تلاش خواهد کرد تا سرعت تنظیم را حفظ کند.

“فضای دارایی های رمزنگاری به طور مداوم در حال پیشرفت است. MAS از نزدیک تحولات را رصد کرده و در صورت لزوم با تطبیق قوانین خود اطمینان حاصل خواهد کرد که مقررات موثر و متناسب با خطرات موجود باقی می مانند.” وی افزود: “سرمایه گذاران از طرف خود باید هنگام تجارت ارزهای رمزنگاری شده احتیاط زیادی نشان دهند.”

منبع:Cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.