مدیر عامل ریپل از سهامی عام شدن XRP خبر می‌دهد

مدیر عامل ریپل از سهامی عام شدن XRP خبر می‌دهد

مدیرعامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس می‌گوید توکن بومی ریپل یعنی XRP احتمالاً پس از به نتیجه‌رسیدن اختلاف قانونی این شرکت با کمیسیون بورس آمریکا به سهامی عام تبدیل خواهد شد.

گارلینگهاوس روز گذشته در جریان رویداد کانسسوس 2021 کوین دسک اظهار کرد که “احتمال اینکه ریپل یک شرکت سهامی عام شود بسیار زیاد است. اما می دانید که ما ابتدا باید مسئله دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به سرانجام برسانیم.”

وی افزود: “خبر خوب این بود كه دادگاه به درخواست ریپل رضایت داد.” “تمام آنچه ما برای دو تا سه سال خواسته ایم این وضوح نظارتی است که فکر می‌کنم در حال پیشرفت است.”

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در اواخر سال 2020 علیه Ripple Labs و مدیران آن – مدیرعامل شرکت برد گارلینگهاوس و رئیس اجرایی کریس لارسن – شکایت کرد. این نهاد نظارتی ادعا کرده بود که آن‌ها “بیش از 1.3 میلیارد دلار از طریق عرضه اولیه اوراق بهادار غیر مجاز از سال 2013” به دست آورده‌اند.

علاوه بر این گارلینگهاوس خاطر نشان کرد که نبرد قانونی در حال انجام با SEC مانع از امضای مشارکت‌های جدید ریپل با شرکت‌های خارجی نشده‌است.

وی همچنین افزود: “در واقع ایالات متحده تنها كشور در سراسر جهان است كه XRP را به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته‌است. هر كشور دیگری كه در آن كار می‌كنیم، آن را به عنوان یك ارز می شناسند.”

گارلینگهاوس در آخر با این جمله صحبت‌های خود را جمع بندی کرد

این مسئله فراتر از XRP یا حتی کل شرکت ریپل است؛ بلکه این موضوع بر تمام ارزهای دیجیتال در ایالات متحده تأثیر خواهد داشت.

منبع

cryptoslate

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.