مدیرعامل شبکه سلیسیوس: در سال جاری بیت کوین و اتریوم رکوردشکنی می‌کنند

در جریان همایش هفته بلاکچین در پاریس الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، مدیر عامل شبکه سلسیوس (Celsius Network)، از آینده بیت کوین و اتریوم صحبت کرد.

به گفته ماشینسکی، بیت کوین در سطح ۳۰ هزار تا ۳۳ هزار دلار حمایت خوبی از طرف خریداران خود دریافت کرد. وی معتقد است که خرید اخیر ترا از این ارز دیجیتال نقش مهمی در حمایت از قیمت بیت کوین در این صنعت داشته است. ماشینسکی به این نکته اشاره کرد که اگر سرمایه‌گذاران خرد به این برترین ارز دیجیتال بازار بپیوندند، ممکن است بیت کوین را به بالاترین حد خود برساند.

او گفت: “من فکر می‌کنم که اکنون بیت کوین بهترین زمان خرید بیت کوین و تقاضای این ارز دیجیتال است.” همچنین مدیر عامل سلسیوس اظهار داشت، حمله روسیه به اوکراین و اقدامات فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا، فشار زیادی به بازار دیجیتال وارد می‌کنند. علیرغم این موانع، ماشینسکی مطمئن است که بیت کوین و اتریوم هر دو در سال جاری به بالاترین حد خود خواهند رسید. ماشینسکی گفت:

رسیدن به رکوردهای قیمتی جدید زمانبر است. با این حال من امیدوارم که بیت کوین در سال  ۲۰۲۲ از سطح ۶۰ هزار دلاری و اتریوم از سطح ۴۵۰۰ دلاری عبور کند.

منبع: cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.