مایکروسافت با استفاده از بیت‌کوین به دنبال ساخت شناسه‌های مجازی غیرمتمرکز است

پروژه ION با پشتیبانی مایکروسافت در حال ساخت شناسه‌های غیرمتمرکز است که بر روی بلاکچین بیت‌کوین اجرا می شود و برای ردیابی همه فعالیت‌های آنلاین افراد استفاده می‌شود.

مایکل سایلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی مقاله‌ای را از شرکت مایکروسافت پست کرده است که چگونگی ساخت یک پروژه برای کمک به افراد عادی در محافظت از هویت دیجیتال خود با استفاده از بیت‌کوین توسط این غول فناوری اطلاعات جهانی را توضیح می‌دهد.

گفته می‌شود که مایکروسافت در پروژهٔ ION که می‌خواهد شناسه های غیرمتمرکز (DID) ایجاد کند، همکاری می‌کند. این شناسه ها می‌توانند نقاط قوت تمام فعالیت‌های انجام شده توسط شخص در اینترنت باشند.

این فناوری به مردم این حق را می‌دهد که از حریم خصوصی خود در اینترنت در برابر نظارت دولت، نقض امنیت و نشت اطلاعات محافظت کنند و همچنین از کنترل پروفایل کاربران، مدارک و اطلاعات شخصی و مالی آن‌ها در برابر غول‌های اینترنتی جلوگیری می‌کند.

در این مقاله شرح داده شده است که “اگر هدف بیت کوین از بین بردن قدرت موسسات متمرکز بر پول است، ION سعی دارد همان کار را با هویت‌های آنلاین انجام دهد.”

بلاکچین بیت‌کوین در اینجا برای دستیابی به سطح بالایی از تمرکززدایی و امنیت در ساخت DID ها استفاده می‌شود.

طبق این وایت پیپر که توسط مایکروسافت به اشتراک گذاشته شده است، این شرکت معتقد است که هر شخص باید از فضای ابری امن برای ذخیره تمام عناصر هویت دیجیتال خود استفاده کند نه اینکه داده‌های خود را با اجازه دادن به هزاران اپلیکیشن مختلف به اشتراک بگذارد.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.