مایکرواستراتژی از فروش یک میلیارد دلار سهام خود برای خرید بیت‌کوین می‌گوید

شرکت مایکرواستراتژی تا سقف 1 میلیارد دلار سهام عمومی خود به نام MSTR را به فروش گذاشته است با این هدف که از سود حاصله برای خرید بیت‌کوین استفاده کند.

این شرکت لیست شده در بورس نزدک، همچنین اخیراً 500 میلیون دلار اوراق قرضه بهادار خود را به عرضه اولیه گذاشته است و از درآمد حاصل برای خرید بیت‌کوین استفاده خواهد کرد.

شرکت مایکرواستراتژی بیانیه ثبت را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای عرضه اولیه اوراق بهادار “در بازار” برای فروش تا 1 میلیارد دلار سهام عادی کلاس A خود را ثبت کرده است. روز دوشنبه سهام عادی کلاس A این شرکت با نماد MSTR در بازار جهانی نزدک لیست شده است.

مایکرواستراتژی در حال حاضر یکی از بزرگترین هولدر‌های بیت‌کوین است و تقریباً 92079 بیت‌کوین را در میان دارایی‌های خود دارد.

این شرکت درباره عرضه سهام خود گفته است: ما قصد داریم درآمد حاصل از فروش سهام خود را برای اهداف عمومی شرکت از جمله خرید بیت کوین صرف کنیم. با قیمت‌های فعلی، درآمد ناخالص از این عرضه اولیه اخیر این شرکت می‌تواند به 12500 بیت‌کوین برسد که این امر می‌تواند کل دارایی بیت کوین مایکرواستراتژی را به بیش از 100000 بیت کوین برساند.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.