شرکت‌های حواله ارزی السالوادور، با وجود قانونی شدن بیت‌کوین، در حمایت از بیت‌کوین مردد هستند

 

شرکت‌های حواله‌ای که در السالوادور فعالیت می‌کنند، علی‌رغم قانون جدید این کشور، مبنی بر پذیرش بیت‌کوین به عنوان پول قانونی، تمایلی به حمایت از بیت‌کوین ندارند.

کنت سوچوسکی (Kenneth Suchoski)، تحلیلگر حوزه فین‌تک شرکت آتونوموس ریسرچ، در گفتگو با رویترز اظهار داشت: این شرکت‌ها تا زمانی که تقاضا در بازار محلی ایجاد نشود و این ارز دیجیتال به صورت گسترده در جهان پذیرفته نشود، آن‌ها هم بیت‌کوین را نخواهند پذیرفت.

وی گفت: حتی در ارائه دهندگان بزرگ خدمات ارسال حواله‌های ارزی مانند وسترن یونیون هم اکثر حجم حواله‌ها پول نقد است و کمتر از ۱ درصد حواله‌های ارزی بین‌المللی با استفاده از ارز دیجیتال انجام می‌شوند.

شرکت پرداخت جهانی MoneyGram International، همچنین بر چالش زیرساخت‌های توسعه نیافته برای ایجاد پلی بین دارایی‌های دیجیتال و ارزهای محلی در اقتصادهای نوظهور تأکید کرد.

نمایندۀ مانی‌گرام، به رویترز گفت: “ما پلی برای اتصال بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به ارز محلی فیات ایجاد کرده‌ایم.”

ماه گذشته، مانی‌گرام، با Coinme مشارکت کرد تا کاربران را قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از دلار آمریکا در 12000 مکان خرده فروشی در سراسر ایالات متحده کند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427