سودآورترین تریدرهای بیت کوین در کدام کشورها هستند؟

وبسایت اینوزداتکام (invezz.com) نتیجه تحقیقات خود را مبنی بر سودآورترین تریدرهای بیت‌ کوین  و برترین معاملات بیت کوین بر اساس کشورهای مختلف را منتشر کرد. دن اشمور (Dan Ashmore)، محقق این پژوهش، از اطلاعات چینالیسس (Chainalysis)  در سال ۲۰۲۰ که  ۲۵ کشور برتر جهان را بر اساس سود واقعی بیت کوین دسته‌بندی می‌کرد، استفاده کرده است. در نتیجه تحقیقات اشمور، در حال حاضر سوئیس سودآورترین تریدرهای بیت‌ کوین و فرانسه بهترین معاملات بیت ‌کوین را دارد.

فرانسه: برترین معاملات بیت کوین

به گفتهٔ وی، در فرانسه ۳.۳ درصد از افراد در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به این ترتیب این کشور در رتبه ۱۲هم از نظر میزان سرمایه‌گذاری در کریپتو است. همچنین این کشور، از نظر سود سرانه بیت ‌کوین و سود بیت‌ کوین به ازای هر سرمایه‌گذار، به ترتیب در رتبه‌های سوم و هشتم قرار دارد. در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر در دسته بندی‌های خاص به خوبی قرار گرفتند، فرانسه تنها کشوری بود که در هر سه معیار رتبه‌هایی بالاتر از میانگین کل بدست آورد.

جمهوری چک و بلژیک به ترتیب دومین و سومین کشور معاملات بیت کوین، هستند. پس از آن‌ها نیز کانادا، هلند، سوئیس، آلمان، استرالیا، بریتانیا، ایالات متحده، اسپانیا، ژاپن، اوکراین، کره جنوبی و ایتالیا قرار دارند.

سوئیس: سودآورترین تریدرهای بیت کوین

از بین تمام کشورهای این لیست، تریدرهای بیت کوین در سوئیس بیشترین سود دهی را از این ارز دیجیتال داشتند. سوئیس با ۱۲۶۸ دلار سود به ازای هر سرمایه‌گذار سودآورترین تریدرها را دارد. در گزارش اشمور آمده است: “این فرانسه است که عنوان بهترین تریدرهای بیت ‌کوین را به خود اختصاص داده. شاید در آب‌های اروپا چیزی وجود دارد که دلیل تسلط زیاد کشورهای این قاره  در معاملات بیت کوین است.”

گفتنی است که اوکراین، بیشترین میزان سرمایه‌‌گذار را در پادشاه ارز دیجیتال دارد. این کشور با شروع حمله نظامی روسیه، تورم‌های شدید و استقبال مقامات اوکراین از ارزهای دیجیتال، این میزان سرمایه‌گذار و تریدر را به خود جذب کرد.

منبع: bitcoin.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.