ریپل در گزارش اخیر خود از سرویس ODL جدید خبر می‌دهد و بانک‌ها را به دلیل پرداخت‌های برون مرزی ناکارآمد مورد انتقاد قرار می‌دهد

در گزارشی که به تازگی منتشر شده، غول شرکت‌های فین‌تک یعنی ریپل به طور دقیق جزئیات ناکارآمدی سیستم بانکی قدیمی را هنگام پرداخت‌های برون مرزی برای شرکت‌های کوچک و متوسط بیان کرده است.

به طور دقیق در این گزارش گفته شده است که “نیازهای شرکت‌های متوسط و کوچک برای پرداخت‌های برون مرزی تا حد زیادی توسط سیستم های سنتی برآورده نمی‌شود”

ریپل در ادامه گفته است که از سال ۲۰۱۶ تاکنون، پرداخت‌های بنگاه به بنگاه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط افزایش چشمگیری داشته است و همچنین رشد و گسترش اصلی بخصوص در بازارهای نوظهور صورت گرفته است، اما به دلیل معایب سیستم مالی سنتی پیشرفت خاصی نداشته است.

این شرکت با جزئیات بیشتر در این خصوص توضیح داده است و گفته که برای پرداخت‌های بین المللی کارمزد‌های بسیار بالایی در نظر گرفته شده و در بعضی مناطق اساساً کسی وجود ندارد که این خدمات را ارائه دهد.

در طول پنج سال گذشته، و به خصوص در طی سال گذشته که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از افراد دور کار شده‌اند و یا کار‌ها به صورت برون سپاری در‌آمده‌اند، همچنین بسیاری از مردم از فروشگاه های آنلاین مواد غذایی و سایر کالاهای اساسی روزمره خود را تهیه می‌کنند، نیاز به پرداخت های سریع و ایمن آنلاین در مقایسه با دوره قبل از ورود همه گیری افزایش یافته است.

علاوه بر این شرکت های کوچک و متوسط ​​برای گسترش تجارت خو و جذب مشتری جدید به پرداخت‌های برون مرزی وابسته هستند.

همچنین اشکال دیگر سیستم های پرداخت فرامرزی فعلی حضور تعداد زیادی از واسطه‌ها است.

اما ریپل در گزارش خود ادعا کرده که فناوری بلاکچین تمامی این مشکلات را حل می‌کند و به تبلیغ RippleNet و سرویس ODL مبتنی بر آن، به عنوان راه حل چنین مشکلی پرداخته است.

این شرکت همچنین یادآوری كرده است كه اخیراً، دو مشتری آن یعنی InstaReM (مستقر در انگلیس) و BeeTech (مستقر در برزیل) از سرویس جدید پرداخت ODL را برای پرداخت های مرزی سریع و ارزان به پرتغال، آلمان، اسپانیا، فرانسه و ایتالیا استفاده می‌کنند.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427