ریپل در پشت صحنه هراس از مصرف زیاد انرژی بیت کوین است

ریپل در پشت صحنه هراس از مصرف زیاد انرژی بیت کوین است

‌ملتم دمیرورز، مدیر ارشد استراتژی کوین‌شیرز (Coinshares)، معتقد است که استارتاپ مبتنی بر دفتر کل توزیع‌شده ریپل در پشت صحنه شایعات ضد بیت کوین فراگیرشده اخیر مبتنی بر استفاده بیش از حد این ارز‌دیجیتال از برق قرار دارد.

این در حالی است که مدیرعامل دیجیتال کارنسی گروپ، بری سیلبرت اظهار نظری مبهم در مورد یک شرکت منتشر کرده‌است که ادعا می‌شود FUD یا شک و هراس مربوط به استفاده از انرژی بیت کوین را به‌وجود آورده‌است.

اگر‌چه مدیرعامل ریپل یعنی برد گارلینگهاوس ادعا می‌کند که مدتهاست طرفدار و پیگیر بیت‌کوین است، اما این مدیر سابق یاهو از مارس 2017 برای تبلیغ XRP شرکت خود، مشغول انتقاد در مورد مصرف انرژی و هزینه های معامله بیت‌کوین بوده‌است.

وی در مصاحبه اخیر خود با CNN گفت که یک تراکنش بیت‌کوین به اندازه 75 گالن بنزین انرژی مصرف می‌کند.

در این میان کریس لارسن مدیر عامل سابق ریپل، می‌توان گفت حتی خصومت بیشتری نسبت به بیت کوین نشان داده‌است: از ادعاهای بی مورد و بی دلیل در مورد اینکه پتانسیل بیت‌کوین توسط چین تخریب شده‌است گرفته‌تا پیشنهاد اینکه این ارزدیجیتال برتر باید در نهایت پروتکل اجماع اثبات کار خود را کنار بگذارد تا بتواند همچنان سر‌پا بماند.

علاوه بر‌این ریپل در پاسخ مقدماتی خود به دادخواست ارائه‌شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، به “ردپای عظیم مصرف کربن” بیت کوین اشاره کرده‌بود.

منبع: U.today

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.