رگولاتورهای اندونزی برای معاملات ارزهای دیجیتال، مالیات در نظر می‌گیرند.

مقامات در حال بررسی مالیات بر کلیه معاملات ارزهای دیجیتال در اندونزی هستند.

آژانس تنظیم مقررات تجارت اندونزی، با نام Bappebti، در حال بررسی اخذ مالیات از کلیه معاملات ارزهای دیجیتال است که در صرافی های داخل کشور انجام می شود.

در حال حاضر، 13 صرافی ارز دیجیتال تحت نظارت Bappebti قرار دارد و بر اساس گزارشی از The Phnom Penh Post، مالیات به طور خودکار توسط این پلتفرم‌ها اعمال می شود.

فعالیت های نظارتی در اندونزی طی شش ماه گذشته با افزایش بیت کوین (BTC) و بازار گسترده دیجیتال به بالاترین سطح خود رسیده است. در دسامبر سال 2020، Bappebti آیین نامه ای را به رسمیت شناخت که 229 ارز دیجیتال اولیه را به عنوان کالاهای قابل تجارت قانونی تشخیص می دهد، در حالی که راه را برای تریدرها باز می گذارد تا پیشنهاد اضافه کردن کوین‌های جدید به لیست را بدهند. در ماه فوریه، آژانس 13 بستر تجاری را شناسایی کرد که به عنوان نهادهای مجاز شناخته شده است.

اندونزی در ابتدا در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت در سال 2014 هشدار داد و تا سال 2017 قانونی وضع کرد که شرکت های فین تک را برای اطمینان از عدم استفاده از ارزهای دیجیتال در سیستم های پرداخت، در بانک اندونزی ثبت نام کرد.

رئیس انجمن معامله‌گران Crypto اندونزی،Teguh Kurniawan  کفت: “تا به امروز در مورد نوع مالیات هیچ بازخوردی داده نشده است. ما امیدواریم که میزان مالیات خیلی زیاد نباشد، چون می ترسیم که سرمایه گذاران از طریق کانال های غیرقانونی به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال روی آورند، که این امر مضر خواهد بود. ”

منبع:cointelegraph

 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.