رابرت کیوساکی از علت سرمایه‌گذاری خود در سولانا گفته است

رابرت کیوساکی، نویسنده بسیار موفق مجموعه کتاب‌های مالی “پدر پولدار پدر بی‌پول”، طی مصاحبهٔ اخیر خود با کیتکو نیوز، نظرات خود را در مورد تورم و ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته است.

“پدر پولدار پدر بی پول” که یکی از 10 کتاب برتر اقتصادی در تمام دوران است، اهمیت سواد مالی، استقلال مالی و ایجاد ثروت از طریق سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را بیان می‌کند. کیوساکی در مصاحبه‌ٔ اخیر خود در مورد تورم در ایالات متحده گفته: “تورم بالاتر می‌رود و یک فرد آمریکایی معمولی ​​1000 دلار پول ندارد. چهل درصد از آمریکایی‌ها 1000 دلار {درآمد ماهانه} ندارند. بنابراین وقتی تورم بالا می‌رود، 50 درصد جمعیت از بین می‌‌رود و آن زمان است که انقلاب شروع می‌شود.” کیوساکی در مورد علت خرید و افزودن ارز دیجیتال سولانا به پورتفوی خود نیز توضیح داد و گفت: “بهترین معامله‌ها آن‌هایی هستند که زود انجام شوند. وقتی مردم می گویند آیا در بیت کوین سرمایه‌گذاری می کنید؟ [پاسخ من این است] بله، زمانی که 6000 دلار بود. سولانا هنوز در مراحل اولیه خود است و امکان رشدش وجود دارد، این یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.”

مشخص نیست کیوساکی در چه قیمتی و به چه میزان سولانا را خریداری کرده است. این ارز دیجیتال اکنون با رتبهٔ هفتم بازار به قیمت 102.6 دلار معامله می‌شود.

 

منبع  cryptoglobe.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.