درآمد ماینینگ اتریوم در ماه مه از بیت‌کوین سبقت گرفت

ماینر‌های اتریوم در ماه مه درآمد بی سابقه ای کسب کردند که به آنها اجازه داد برای بار دوم در یک سال گذشته درآمد بیشتری نسبت به ماینر‌های بیت‌کوین کسب کنند.

 

بر اساس آمارهای Coin Metricsکوین متریکس، درآمد ماهانه حاصل از استخراج در بلاکچین اتریوم در ماه مه به 2.35 میلیارد دلار رسید، در حالی که برای بیت کوین این مقدار 1.45 میلیارد دلار بوده است.

در ماه فوریه نیز درآمد استخراج اتریوم نسبت به بیت کوین با اختلاف اندکی بیشتر شد (1.37 میلیارد دلار نسبت به 1.36 میلیارد دلار). با این حال غالباً درآمد خالص استخراج بیت کوین از اتریوم بیشتر است.

استخراج یا ماینینگ مبتنی بر الگوریتم اثبات کار از مردم می خواهد که قدرت محاسباتی خود را صرف کمک به امنیت شبکه کنند. این فرایندی است که طی آن تراکنش‌های جدید در شبکه پردازش می شوند و توکن‌های جدید ایجاد می شوند.

همچنین درآمد حاصل از استخراج مربوط به دو فاکتور می‌شود: پاداش‌های بلوکی و کارمزد تراکنش‌ها.

هر وقت شخصی یک بلاک از تراکنش ها را استخراج می کند و آن را به بلاکچین اضافه می کند، تعداد مشخصی از توکن‌های ایجاد شده جدید را دریافت می کند. در مورد بیت کوین ، این مقدار 6.25 BTC (227 هزار دلار) در هر 10 دقیقه است و برای اتریوم، این عدد دو ETH (5100 دلار) در هر 13 ثانیه است. آنها همچنین کارمزد تراکنش‌ها را در آن بلوک دریافت می کنند.

 

منبع  decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.