درآمدزایی هنرمندان خیابانی از روش‌های پرداخت دیجیتال

نتایج تحقیقات مؤسسه سلطنتی فناوری ملبورن حاکی از آن است که هنرمندان خیابانی برای دریافت انعام به روش‌های دیجیتال متوسل شده‌اند. بر طبق نتایج این پژوهش، هنرمندان خیابانی در برخی مناطق استرالیا درآمد خود را از روش‌های پرداخت دیجیتال همانند پی‌پل و بیت کوین کسب می‌کنند.

مگ الکینز، اقتصاددان این مؤسسه پژوهشی، می‌گوید پرداخت انعام با پول خرد به هنرمندان خیابانی منسوخ شده است و روش‌های پرداخت دیجیتال در حال جایگزین شدن هستند. او همچنین معتقد است کیوآر کدها شیوه‌ای عالی جهت کسب درآمد برای هنرمندان خیابانی است.

جدیدترین تحقیق که توسط اقتصاددانان RMIT گردآوری شده توسط دکتر مگ الکینز، مدرس ارشد دانشکده اقتصاد، دارایی و بازاریابی در RMIT انجام شد. الکینز اظهار داشت که یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد هنرمندان خیابانی این روزها روحیه “کارآفرینی” بیشتری دارند.

پروژه Busking خود برنامه‌ای است که مجریان و طرفداران خیابانی برای اتصال از آن استفاده می‌کنند. این پلتفرم امکان انتقال اطلاعات از نقل و انتقالات بانکی با چند ارز مختلف فیات را فراهم می‌کند. با این حال، برخی از پست‌های وبلاگ The Busking Project استفاده از بیت‌کوین برای پرداخت‌ها را نیز برجسته می‌کند.

بیش از 40 مسیر کد QR در سراسر اروپا، ایالات متحده و استرالیا در حال انجام است. پلتفرم‌های دیجیتال به طور بالقوه می‌توانند به هنرمندان خیابانی اجازه دهند که کمک‌های سخاوتمندانه‌ای فراتر از کمک‌های نقدی دریافت کنند.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.